Els Bombers de la Generalitat han rescatat aquest migdia el cos sense vida d'un excursionista al terme municipal de Naut Aran. L'avís s'ha donat poc després de dos quarts de dues del migdia. L'excursionista, de 36 anys, ha mort per causes que es desconeixen mentre caminava per la Vall d'Aiguamog, al terme municipal de Naut Aran.
Fins al lloc s'hi ha desplaçat una dotació terrestre i un helicòpter dels Bombers de la Generalitat amb membres del Grup d'Actuacions Especials, juntament amb els GRAE dels Bombers de la Vall d'Aran i una ambulància d'Emergències Sanitàries Vall d'Aran. Els serveis sanitaris han intentat reanimar l'excursionista i l'han traslladat a l'Hospital de Viella. Posteriorment, s'ha certificat la mort de l'excursionista.
Rescaten un excursionista mort a la Vall d'Aran
L'home, de 36 anys, ha mort per causes que es desconeixen
ARA A PORTADA
Publicat el
29 de juliol de 2012 a
les 17:11
Et pot interessar
-
Societat Mor un motorista en un accident amb un cotxe a Lloret de Mar
-
Societat Una promoció d'inspectors de Treball denuncia que cobra sense treballar des de fa mig any
-
Societat
El jutge manté la presó provisional pel pare investigat per maltractar el seu nadó
-
Societat
Un home ferit per arma blanca en una baralla al barri de la Salut de Badalona
-
Societat
Governar l'educació artística superior
-
Societat
Collboni vol aprofitar l'idil·li amb Junts per introduir les pistoles Taser a la Guàrdia Urbana
