Els Bombers de la Generalitat han rescatat un excursionista que s'ha trencat un peu mentre feia la ruta dels gorgs dins del municipi de la Vall d'en Bas, a la comarca de la Garrotxa.
Els efectius han rebut l'avís d'alerta pels volts de les quatre de la tarda. L'home s’ha accidentat en un indret de difícil accés i no podia arribar-hi la ambulància.
Per això, han activat un helicòpter que l'ha rescatat en estat greu i l'ha dut al cap de futbol d'Hostalets d'en Bas on l'esperava un vehicle del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) per evacuar-lo fins a l'hospital més proper.
Rescaten un excursionista que s'ha trencat un peu als gorgs de la Vall d'en Bas
S’ha accidentat en una zona de difícil accés on no podia arribar l'ambulància i l'han evacuat amb helicòpter
Ara a portada
Publicat el 09 de juliol de 2016 a les 16:30
Et pot interessar
-
Societat Un menor en estat greu després de ser atropellat per un taxi a Nou Barris
-
Societat Si reps un SMS de la Seguretat Social no hi facis clic: pot ser una estafa
-
Societat Quan cau la segona Pasqua enguany? Gairebé 200 municipis faran festa
-
Societat El temps d'aquest divendres 25 d'abril: sol i núvols a les portes d'un canvi de temps per al cap de setmana