El Grup d'Actuacions Especials dels Bombers de la Generalitat ha rescatat, aquest dissabte al migdia, una persona de 23 anys que ha caigut mentre baixava el Pedraforca per la tartera i s'ha lesionat el turmell.
Davant d'aquesta situació, s'ha posat en marxa l'helicòpter de rescat, que ha traslladat el ferit fins al parc de Bombers de Berga. Allà han fet la transferència amb l'ambulància del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM), que l'ha evacuat a l'Hospital Sant Bernabé de Berga.
Rescaten un jove de 23 anys que s'ha lesionat quan baixava la tartera del Pedraforca
Societat
Un helicòpter ha traslladat el ferit fins a Berga
ARA A PORTADA
Publicat el
06 de febrer de 2016 a
les 17:55
Et pot interessar
-
Societat Detenen el presumpte autor de tres incendis forestals al Prat de Llobregat
-
Societat La terapeuta dels Andic va dissenyar una teràpia de xoc a Montserrat: volia sotmetre'ls a una «situació extrema»
-
Societat
Barcelona tindrà un pregó familiar: Toni Falgueras, del celler Gelida, encetarà la Mercè 2026 amb la seva filla
-
Societat
Cinc sancions al dia: així castiga l'Ajuntament de Barcelona les trampes dels negocis de Ciutat Vella
-
Societat
El flexo de la Via Laietana
-
Societat Crit d'alerta de la Universitat Catalana d'Estiu per «incerteses» en el finançament
