Adif ha comunicat que a les 16.15 hores ha resolt l'avaria a la catenària a Barcelona i que els trens de l'R1, R3 i R4 aniran recuperant progressivament la seva freqüència i horaris habituals.
Els retards a les tres línies han superat els 30 minuts a partir de les 12.30 hores d'aquest diumenge per una incidència a les instal·lacions de subministrament elèctric al túnel entre plaça de Catalunya i Arc de Triomf.
Els combois de Rodalies han hagut de circular per via única entre Sants i Sant Andreu Arenal, amb desviaments selectius per passeig de Gràcia. A les 15.16 hores s'ha suprimit la circulació de trens de la R1 entre Barcelona i Mataró, i alguns combois de l'R3 no han arribat fins a l'Hospitalet i s'han quedat a Sant Andreu Arenal.
Resolta l'avaria a la catenària a Barcelona: les línies de Rodalies recuperaren els horaris
Els trens han circulat per via única de Sants a Sant Andreu Arenal, amb desviaments per passeig de Gràcia
- Mar Ampurdanès, en una roda de premsa -
- CUP
ARA A PORTADA
Publicat el 04 de setembre de 2022 a les 18:26
Et pot interessar
-
Societat
Així s'encareixen els preus dels bitllets del transport públic el 2026
-
Societat
Les terminacions més premiades a la loteria de Reis
-
Societat
Pla «renove» del Govern a les instal·lacions esportives catalanes
-
Societat
Fred, cava i platja: centenars de persones es capbussen per donar la benvinguda al 2026
-
Societat
Detinguts dos joves per fugir d'un control i intentar atropellar els Mossos
-
Societat
De l'Ander a l'Ishaqa: els primers nadons del 2026
