Adif ha comunicat que a les 16.15 hores ha resolt l'avaria a la catenària a Barcelona i que els trens de l'R1, R3 i R4 aniran recuperant progressivament la seva freqüència i horaris habituals.
Els retards a les tres línies han superat els 30 minuts a partir de les 12.30 hores d'aquest diumenge per una incidència a les instal·lacions de subministrament elèctric al túnel entre plaça de Catalunya i Arc de Triomf.
Els combois de Rodalies han hagut de circular per via única entre Sants i Sant Andreu Arenal, amb desviaments selectius per passeig de Gràcia. A les 15.16 hores s'ha suprimit la circulació de trens de la R1 entre Barcelona i Mataró, i alguns combois de l'R3 no han arribat fins a l'Hospitalet i s'han quedat a Sant Andreu Arenal.
Resolta l'avaria a la catenària a Barcelona: les línies de Rodalies recuperaren els horaris
Els trens han circulat per via única de Sants a Sant Andreu Arenal, amb desviaments per passeig de Gràcia
- Mar Ampurdanès, en una roda de premsa -
- CUP
ARA A PORTADA
Publicat el
04 de setembre de 2022 a
les 18:26
Et pot interessar
-
Societat
La Fiscalia demana una reconstrucció dels fets al camí on va morir Isak Andic
-
Societat
Feminismes en revolta
-
Societat
Com afrontar la diversitat a les aules? Els grans reptes de l'educació inclusiva a Catalunya
-
Societat
Set cardenals i 61 bisbes, assenyalats per encobrir casos de pederàstia durant dècades
-
Societat
El «no» de la consulta reviu la mobilització al carrer: «No només és pels salaris»
-
Societat La manifestació dels docents arrenca fins al Parlament
