Un vehicle s'ha incendiat aquest diumenge a la tarda a l'autopista AP-2 al seu pas per l'Espluga de Francolí (Conca de Barberà). Com a conseqüència s'ha tallat un carril a la circulació.
Segons ha informat el Servei Català de Trànsit, la incidència provoca almenys 1,5 quilòmetres de retencions en sentit est, cap a Barcelona.
Quatre dotacions dels Bombers de la Generaliat s'han activat per extingir el foc, que s'ha propagat a la vegetació del marge de la carretera. L'avís s'ha rebut a les 17.05 hores i el cap de l'incendi ja està estabilitzat.
[plantillavirals]
Retencions a l'AP-2 per un vehicle incendiat
El foc ha saltat al marge de la carretera però els Bombers l'han estabilitzat
- Incendi a l'Espluga de Francolí. -
- Bombers
ARA A PORTADA
Publicat el
13 d’agost de 2023 a
les 15:50
Et pot interessar
-
Societat
Els treballadors, els únics que mantenen el poder adquisitiu tot i cobrar quatre vegades menys que els directius
-
Societat
Una obra de Gaudí arribarà a Xile: així serà la capella inspirada en la Sagrada Família
-
Societat
Un homicidi sense resoldre a Olesa de Montserrat: la policia publica imatges i demana ajuda ciutadana
-
Societat
Desmantellen una xarxa criminal que explotava sexualment dones a Barcelona
-
Societat
La història del primer xef català a aconseguir tres estrelles Michelin fora de l'Estat: «Ser immigrant ho posa complicat»
-
Societat
Diumenge amb retards de 20 minuts a l'R2 Sud per una incidència a la infraestructura
