Un vehicle s'ha incendiat aquest diumenge a la tarda a l'autopista AP-2 al seu pas per l'Espluga de Francolí (Conca de Barberà). Com a conseqüència s'ha tallat un carril a la circulació.
Segons ha informat el Servei Català de Trànsit, la incidència provoca almenys 1,5 quilòmetres de retencions en sentit est, cap a Barcelona.
Quatre dotacions dels Bombers de la Generaliat s'han activat per extingir el foc, que s'ha propagat a la vegetació del marge de la carretera. L'avís s'ha rebut a les 17.05 hores i el cap de l'incendi ja està estabilitzat.
[plantillavirals]
Retencions a l'AP-2 per un vehicle incendiat
El foc ha saltat al marge de la carretera però els Bombers l'han estabilitzat
- Incendi a l'Espluga de Francolí. -
- Bombers
ARA A PORTADA
-
«La nostra raó d'existir és l'imaginari nacional català i, per sobre de tot, la llengua» Víctor Rodrigo | Ferran Casas i Manresa
-
La negativa de Sánchez a comprometre's amb l'IRPF obre una crisi de confiança Illa-Junqueras Bernat Surroca Albet
-
Junqueras es referma davant els incompliments de Sánchez: «No es donen les condicions per negociar els pressupostos d'Illa» Marc Descals
-
Una cimera secreta Sánchez-Junqueras a la Moncloa tampoc desbloqueja els pressupostos d'Illa Ferran Casas i Manresa
-
Junts exigeix que l'Estat pagui el que deu a Catalunya i crítica el consorci d'inversions d'ERC Redacció
Publicat el
13 d’agost de 2023 a
les 15:50
Et pot interessar
-
Societat
Què són els «therians»? Barcelona s'omple de curiosos, però no apareixen a la quedada
-
Societat
Quatre persones mortes en menys de 24 hores a les carreteres catalanes
-
Societat
Mor un motorista de 25 anys en un accident al centre de Barcelona
-
Societat
Troben un sensellar mort entre cartons al carrer a Badalona
-
Societat
Mor un motorista en un accident a Calonge de Segarra
-
Societat
Mor un motorista menor d'edat en xocar amb un turisme a Gavà
