Retencions a l'AP-7 en l'operació tornada de vacances

Fins a 153.243 vehicles han tornat a l'àrea de Barcelona fins a les 19.00 hores, el 65% dels previstos

  • Camions i cotxes parats a l'AP-7 a l'alçada de l'antic peatge de Martorell, durant l'operació sortida de Sant Joan -
Publicat el 28 d’agost de 2022 a les 15:44
Primeres retencions importants a l'AP-7 en l'operació tornada de les vacances de molts catalans. En aquests moments, segons informa el Servei Català de Trànsit (SCT) en aquesta via hi ha fins a nou quilòmetres de cues. En concret, les retencions són de dos quilòmetres a Vilafranca del Penedès i cinc més entre la Granada i Sant Sadurní d'Anoia en direcció Barcelona i Girona.

Per altra banda, hi ha dos quilòmetres de cua a la Roca del Vallès en direcció Barcelona i Tarragona. En afegit, a la C-58 hi ha un quilòmetre de retenció entre Montcada i Reixac i el Nus de la Trinitat en direcció Barcelona per un accident. Aquesta incidència també afecta la C-33, amb dos quilòmetres de retenció de Montcada a Barcelona. Pots seguir l'estat real de trànsit fent clic aquí.
 

Fins a 153.243 vehicles han tornat a l'àrea metropolitana de Barcelona aquest diumenge entre les 12.00 i les 19.00 hores, segons ha informat el SCT. Això suposa el 64,93% dels 236.000 trajectes previstos durant l'operació tornada de les vacances d'estiu, que es donarà per tancada a la mitjanit.

[plantillavirals]