Els Mossos d'Esquadra han detingut un home de 33 anys que presumptament va robar en 40 cotxes aparcats en carrers del districte de Sant Martí de Barcelona per portar-se les bateries i revendre-les a un ferroveller de la zona, i ha ingressat a la presó per ordre judicial.
Segons ha informat aquest dilluns la policia catalana, el detingut hauria comès els 40 robatoris en només dos mesos en la Gran Via, la rambla de Prim, la Diagonal i Selva de Mar, i sempre amb el mateix 'modus operandi': trencant el vidre petit per accedir al vehicle obrint el capó, tallant els cables i emportant-se la bateria i altres objectes de valor.
El lladre --que des del maig havia estat detingut vuit vegades per aquest mateix motiu-- venia les bateries a un ferroveller pròxim, al qual els Mossos van interrogar i ha confirmat que era un client seu i que li havia venut una setantena de bateries de vehicle, tot i que no s'ha confirmat que sabés que podien ser robades.
Roba 40 bateries de cotxe i l'envien a la presó
Societat
El presumpte lladre les hauria sostret en dos mesos en vehicles aparcats a Barcelona per a revendre-les
ARA A PORTADA
-
-
Política El govern espanyol és optimista amb el català a Europa i espera que sigui oficial aquesta legislatura Marc Orts i Cussó
-
Ciutats Barcelona eliminarà 3.500 bicicletes compartides (a l’espera de les eleccions) Arnau Urgell i Vidal
-
Terra Ho demostra el Meteocat: l'escalfament als Pirineus es dispara entre 1.500 i 2.200 metres Arnau Urgell i Vidal
-
Internacional «Les grans coalicions alemanyes han deixat tot l'espai de l'oposició a l'extrema dreta» Pep Martí i Vallverdú
Publicat el
21 de juliol de 2014 a
les 16:54
Et pot interessar
-
Societat
Un nou informe conclou que el sistema educatiu no garanteix la inclusió
-
Societat
Plataforma per la Llengua demana als sindicats incloure el català a les negociacions amb Educació
-
Societat
Associacions de famílies mouen fitxa per mantenir les colònies malgrat la protesta
-
Societat
S'inaugura a Barcelona l'exposició «Codi Gaudí» que permet entrar als edificis inèdits de l'arquitecte
-
Societat
L'autobús exprés X1 de Barcelona estira el recorregut fins a la Zona Universitària
-
Societat
El psiquiatre de Jonathan i Isak Andic afirma que anaven a la consulta «en estats diferents»
