Els Mossos d'Esquadra han detingut un home de 33 anys que presumptament va robar en 40 cotxes aparcats en carrers del districte de Sant Martí de Barcelona per portar-se les bateries i revendre-les a un ferroveller de la zona, i ha ingressat a la presó per ordre judicial.
Segons ha informat aquest dilluns la policia catalana, el detingut hauria comès els 40 robatoris en només dos mesos en la Gran Via, la rambla de Prim, la Diagonal i Selva de Mar, i sempre amb el mateix 'modus operandi': trencant el vidre petit per accedir al vehicle obrint el capó, tallant els cables i emportant-se la bateria i altres objectes de valor.
El lladre --que des del maig havia estat detingut vuit vegades per aquest mateix motiu-- venia les bateries a un ferroveller pròxim, al qual els Mossos van interrogar i ha confirmat que era un client seu i que li havia venut una setantena de bateries de vehicle, tot i que no s'ha confirmat que sabés que podien ser robades.
Roba 40 bateries de cotxe i l'envien a la presó
Societat
El presumpte lladre les hauria sostret en dos mesos en vehicles aparcats a Barcelona per a revendre-les
ARA A PORTADA
-
Societat Barcelona supera la convocatòria de Blocus: un miler d’indentificats però sense incidents Pau Espí Solé
-
Societat «Existeix la violència gratuïta?»: què diuen els experts sobre les convocatòries d'aldarulls Pep Martí i Vallverdú
-
-
Societat Els Mossos no detecten motivacions polítiques en els saquejos: Blocus és «un fenomen» que s'alimenta del «FOMO» David Cobo
-
Publicat el
21 de juliol de 2014 a
les 16:54
Et pot interessar
-
Societat
Internament en règim tancat per al menor de Sant Sadurní detingut pels aldarulls de Blocus
-
Societat Els organitzadors de l’acampada de Sol aixequen la protesta per «preparar la vaga general»
-
Societat
29-N: ens hi juguem l'estat del benestar
-
Societat
Ens governa gent perillosa
-
Societat
Què suposaria la suspensió de l'alta velocitat Barcelona-Madrid? Catorze milions de passatgers afectats
-
Societat
Centre Octubre: 20 anys sent la casa de tots
