Els Mossos d'Esquadra han detingut un lladre multireincident que es dedicava a robar en habitatges i comerços, i fins i tot en una església i un centre d'atenció primària de Lleida. La matinada de dimarts, una patrulla de paisà va enxampar 'in fraganti' l'acusat, Jordi C.D., de 39 anys i veí de Lleida, mentre intentava forçar la finestra d'una immobiliària. Arran d'una investigació, els Mossos han pogut descobrir que és l'autor de sis robatoris en domicilis, en un comerç del carrer del Carme, dos robatoris al Centre d'Atenció Primària (CAP) de Balàfia, i un furt en una església. L'home, que té nombrosos antecedents, també està acusat d'un delicte contra la salut pública i falsificació de document.
L'individu hauria comès sis robatoris amb força en domicilis de Lleida d'on sostreia joies i altres objectes de valor que després venia en cases de compravenda, i un altre robatori amb força en un establiment del carrer del Carme.
D'altra banda, l'home també va cometre dos robatoris amb força al CAP de Balàfia, d'on sostreia medicaments, parament mèdic i receptes. En aquest cas, l'home falsificava les receptes per comprar medicaments a la farmàcia per després revendre'ls a toxicòmans del Casc Antic. Per aquest fet, els Mossos li imputen un delicte contra la salut pública i un altre de falsificació de document.
A més, Jordi C.D., també seria l'autor del furt d'una impressora en una església de la Rambla de Ferran de Lleida. Els Mossos van fer aquest dimecres un registre al domicili de l'acusat, del qual van recuperar joies i altres objectes de valor sostres que estaven preparats per vendre. L'home tenia nombrosos antecedents i passarà properament a disposició judicial.
ARA A PORTADA
Publicat el 04 d’agost de 2011 a les 18:07
Et pot interessar
-
Societat El temps d'aquest divendres 19 de setembre: jornada assolellada amb un canvi de temps a la vista
-
Societat Una nova jornada de protestes sacseja Barcelona davant l'agreujament de l'ocupació israeliana a Palestina
-
Societat Canvi de plans a la Casa de la Premsa: ara s'hi projecta un centre de recerca d'arts escèniques
-
Societat Un miler de voluntaris ajudaran a aprendre català dins d'un projecte d'Òmnium
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 20 i 21 de setembre
-
Societat La Sagrada Família manté la data de finalització de les obres i anuncia el pròxim element que es construirà