El restaurant Atrio, a Càceres, ha patit un robatori de pel·lícula. Una parella que s'allotjava a l'hotel va convèncer la persona de seguretat que vigilava de nit el local perquè els donés alguna cosa de menjar. Una vegada dins les instal·lacions, van accedir al celler i van robar fins a 45 ampolles de vi d'un valor incalculable.
De fet, una d'elles és un Chateau d'Yquem de l'any 1806, adquirit per 12.000 euros a una subhasta de Londres, i que tenen a la carta a un preu de 350.000 euros, però que el propietari diu que "no la vendria ni per un milió d'euros", perquè té un valor sentimental incalculable.
Aquesta, però, no ha estat l'única ampolla de luxe que s'han endut. Els lladres sabien bé quines referències eren les de més valor i s'han emportat ampolles de Romanée Conti, valorades a la carta de l’Hotel Atrio en 12.000 euros cadascuna.
En un comunicat emès pels dos propietaris, asseguren que "ens han robat part del nostre llegat", i lamenten que hagin perdut "un tros de la història d'Atrio que aquests anys han construït amb molt d'esforç". La Policia Judicial de Càceres investiga qui pot estar darrere el robatori.
[plantillagent]
Robatori de pel·lícula d'un vi del 1806 valorat en 350.000 euros
Societat
El furt ha succeït al restaurant Atrio, a Càceres, i els lladres s'han emportat un total de 45 ampolles de vi d'un valor incalculable
ARA A PORTADA
-
Política Puente descarta dimitir: «La meva feina és donar la cara i resoldre el problema» Bernat Surroca Albet
-
Política El PP apuja el to i demana la dimissió de Puente: «No pot arribar a dimarts» Bernat Surroca Albet
-
Societat Primer informe sobre l'accident de Toledo: l'AVE va xocar a entre 160 o 200 quilòmetres per hora Neus Climent
-
Societat Així es treballa al centre de control d'Adif: «Manca d'experiència i 22 trens a càrrec d'una persona» Natàlia Pinyol
Publicat el
29 d’octubre de 2021 a
les 18:30
Et pot interessar
-
Societat
El poble català on pots comprar un pis de 80 metres quadrats per menys de 60.000 euros
-
Societat
Aquest serà el preu dels panellets aquesta Castanyada: augmentarà lleugerament
-
Societat
Detingut un altre menor vinculat als canals de Blocus a Barcelona
-
Societat
Retards a l'R2: tres trens no han arrencat a primera hora per «gestió operativa»
-
Societat
Alerta per una estafa per SMS als familiars de les víctimes de l'accident de Toledo
-
Societat
Els maquinistes convoquen dues noves jornades de vaga el 10 i 12 de novembre
