El restaurant Atrio, a Càceres, ha patit un robatori de pel·lícula. Una parella que s'allotjava a l'hotel va convèncer la persona de seguretat que vigilava de nit el local perquè els donés alguna cosa de menjar. Una vegada dins les instal·lacions, van accedir al celler i van robar fins a 45 ampolles de vi d'un valor incalculable.
De fet, una d'elles és un Chateau d'Yquem de l'any 1806, adquirit per 12.000 euros a una subhasta de Londres, i que tenen a la carta a un preu de 350.000 euros, però que el propietari diu que "no la vendria ni per un milió d'euros", perquè té un valor sentimental incalculable.
Aquesta, però, no ha estat l'única ampolla de luxe que s'han endut. Els lladres sabien bé quines referències eren les de més valor i s'han emportat ampolles de Romanée Conti, valorades a la carta de l’Hotel Atrio en 12.000 euros cadascuna.
En un comunicat emès pels dos propietaris, asseguren que "ens han robat part del nostre llegat", i lamenten que hagin perdut "un tros de la història d'Atrio que aquests anys han construït amb molt d'esforç". La Policia Judicial de Càceres investiga qui pot estar darrere el robatori.
[plantillagent]
Robatori de pel·lícula d'un vi del 1806 valorat en 350.000 euros
El furt ha succeït al restaurant Atrio, a Càceres, i els lladres s'han emportat un total de 45 ampolles de vi d'un valor incalculable
Ara a portada
Publicat el 29 d’octubre de 2021 a les 18:30
Et pot interessar
-
Societat El taxista agredit per un motorista a Barcelona va morir per un cop de cap contra el terra
-
Societat Una mestra interina reclama 65.000 euros per no haver-se pogut estabilitzar després de 18 anys
-
Societat Troben part d'un vaixell de fa cinc segles en unes obres a Barcelona
-
Societat UGT reclama que es prohibeixin les bonificacions de les multes per accident laboral mortal