El programa d'Antena 3 Espejo Público porta ja dies dedicant un notable espai a la inseguretat al centre de Barcelona. I aquest dilluns n'ha informat en primera persona: una reportera del programa ha explicat en pantalla que ella i el seu càmera havien estat víctimes d'un robatori a la Rambla de Raval de Barcelona, quan estava a punt d'entrar en directe.
Segons han denunciat, els lladres els han sostret una motxilla plena de material tècnic, que incloïa cables, micròfons i telèfons mòbils. La motxilla l'havien deixat al terra, repenjada en una paret, a tocar del trípode on el càmera de l'equip feia proves de vídeo i so, segons han explicat.
Roben a un equip d'«Espejo Público» mentre feia un directe al Raval
Els lladres els han sostret una motxilla plena de material tècnic a la Rambla del raval de Barcelona
ARA A PORTADA
Publicat el
02 de setembre de 2019 a
les 17:56
Et pot interessar
-
Societat
Missa a la Catedral pel sant (decapitat) que va defensar el «bon govern»
-
Societat
És realment la nit de Sant Joan la més curta de l'any?
-
Societat
Frases típiques per a Sant Joan: dites i refranys per celebrar una nit màgica
-
Societat Mor un motorista en un accident amb un cotxe a Lloret de Mar
-
Societat Una promoció d'inspectors de Treball denuncia que cobra sense treballar des de fa mig any
-
Societat
El jutge manté la presó provisional pel pare investigat per maltractar el seu nadó
