El bar Garazi, a Pamplona, ha viscut un episodi surrealista que serà recordat. Un home de 53 anys va adormir-se al lavabo a l'hora de tancar l'establiment. Cap a les 6 del matí va despertar-se i va trucar la policia per poder sortir-ne, però no va perdre el temps i quan els agents van arribar-hi se'l van trobar bevent un combinat a la barra que ell mateix s'havia servit.
Marisa Marco, propietària del negoci, ha explicat a la Cadena SER que ho va viure "amb molt humor". Marco era de viatge a Mallorca el dia dels fets, i es va trobar dues trucades de la policia municipal quan es va llevar. Va ser després quan la van posar al dia: "Em van dir que ell no estava gens atabalat, s'estava bevent un combinat a la barra".
I és que el relat costa de creure: "Va encendre els llums, es va fer un combinat i es va asseure a la barra. Van anar a obrir-lo i allà estava, tranquil·lament". La propietària sospita que era un client de fa temps, ja que "sabia on eren totes les coses". Això sí, encara no sap si va pagar o no per la consumició.
Com va quedar tancat és encara el gran misteri: "No sabem com va poder passar. La cambrera ho havia recollit i revisat tot", com sempre, però ell "devia anar al lavabo just abans de tancar". Marco explica que ja havia viscut una situació similar: "Em va passar un cop en un altre bar, però va sonar l'alarma i ja va sortir". Pel que fa a experiències recents així, en té una altra que tampoc està malament: "Una vegada ho vam fer expressament, es va adormir un client habitual i li vam deixar una nota dient-li que ja s'espavilaria".
[plantillavirals]
S'adorm al lavabo d'un bar abans que tanquin i la policia el troba bevent «tranquil·lament» a la barra
El client, de 53 anys, es va servir un combinat mentre esperava la policia

- L'home es va servir un combinat -
- Unsplash
ARA A PORTADA
-
«De justícia i sentit comú»: així defensava PP català el finançament singular i el principi d'ordinalitat Bernat Surroca Albet
-
-
-
L’arribada de nou nunci del Papa delata les tensions entre la Moncloa i l’Església espanyola Pep Martí i Vallverdú
-
Objectiu «expats»: la via no convencional de l'Ateneu per fer que els nouvinguts parlin català Mar Riera
Publicat el 02 de desembre de 2021 a les 17:16
Et pot interessar
-
Societat Cau el sistema de megafonia i informació de Rodalies en algunes estacions
-
Societat Estabilitzat l'incendi d'una indústria càrnia de Vic
-
Societat Obrir discoteques a centres comercials o zones universitàries: la via que estudia Barcelona
-
Societat Detenen a dos lladres que intentaven robar en una joiera de Sarrià disfressats de dona
-
Societat La tasca del projecte lingüístic Xerrem Junts: «Quan arribes a un país estranger, el primer és integrar-se, per això, estic aprenent català»
-
Societat Activistes pro-Palestina recorden a Barcelona els 18.000 infants morts a Gaza