Saül Gordillo, a judici també per la segona agressió sexual a una periodista

L'exdirector de Catalunya Ràdio seurà finalment al banc dels acusats per les dues denúncies interposades per redactores del "Principal"

  • Saül Gordillo, sortint de la Ciutat de la Justícia -
Publicat el 23 de novembre de 2023 a les 18:54
L'exdirector de Catalunya Ràdio, l'Agència Catalana de Notícies (ACN) i el PrincipalSaül Gordillo, també s'asseurà al banc dels acusats per la segona denúncia per agressió sexual a una redactora del diari digital després del sopar d'empresa de Nadal de l'any passat. La decisió de la jutgessa encarregada del cas arriba després de desencallar-se la primera denúncia, d'una altra periodista del Principal, que avança al mateix ritme pel mateix delicte.

El jutjat d'instrucció número 5 de Barcelona ha tancat la instrucció contra Gordillo i, segons ha avançat El Nacional, la magistrada Maria Antonia Raedo Santos ha disposat "continuar la tramitació de les presents diligències prèvies" i ha donat deu dies perquè la Fiscalia i les acusacions personades formulin l'escrit d'acusació i sol·licitin l'obertura del judici oral com a pas previ per a l'obertura del judici definitiu.

[noticiadiari]2/265363[/noticiadiari]
D'altra banda, està a un pas de l'altre judici davant el jutjat d'instrucció número 6. En aquest cas, l'instructor creu hi ha indicis de delicte contra el periodista, que quan era director del diari El Principal hauria abusat sexualment d'una treballadora en una festa a la discoteca Apolo. L'altre fa referència a una presumpta agressió sexual fora de la discoteca.

[plantillavirals]