La Secretària d’Atenció Sanitària i Participació del Departament de Salut, Meritxell Budó, ha anunciat aquest divendres que Salut vol que, abans no arribi l'hivern, es recuperi totalment l’activitat als centres d’atenció primària de Catalunya.
Budó ho ha dit a les Franqueses del Vallès, on juntament amb la gerent de l’Àmbit Metropolità Nord de la Regió Sanitària de CatSalut, Anna Aran, han rebut de l'alcalde Francesc Colomé les 700 signatures recollides per un grup de veïns que demanaven, precisament, "recuperar la normalitat" al CAP de Corró d'Avall i la la restitució del servei de pediatria i medicina general.
Budó ha defensat que "ara estem en un moment en què cal recuperar l’accessibilitat al sistema de salut", fent referència a les visites presencials i els serveis dels centres. També ha anunciat que Salut ha contractat 150 psicòlegs comunitaris per a tot Catalunya per donar suport a l’àmbit de la salut mental, "sobretot després de les conseqüències emocionals que s’han detectat durant la pandèmia". Alguns d'aquests especialistes ja estan treballant, i en el cas de les Franqueses ho començarà a fer el 2 de novembre.
Per la seva banda, Colomé, ha valorat positivament la trobada: "Encara no tenim un calendari fixat, però, poc a poc, anirem recuperant serveis i s’estudiarà la seva ampliació", ha dit.
[plantillacoronavirus]
Salut es compromet a recuperar totalment l'activitat als CAP abans de l'hivern
Societat
Meritxell Budó anuncia que es contractaran 150 psicòlegs comunitaris
ARA A PORTADA
Publicat el
23 d’octubre de 2021 a
les 11:18
Et pot interessar
-
Societat
Qui mana al Palau Episcopal mentre s'espera el relleu d'Omella?
-
Societat
El comportament de la parella de Juanpere que va sorprendre els Mossos: «Deia coses estranyíssimes»
-
Societat
Les restriccions acaben, però Illa avisa: «No abaixem la guàrdia»
-
Societat
La tempesta que ha paralitzat Catalunya, en imatges
-
Societat
Catalanofòbia: per què l'espanyolisme en necessita?
-
Societat
«Amb la taxa, voldríem que els catalans no siguin considerats uns turistes més a Barcelona»
