El Departament de Salut es personarà en la causa contra el tancament sobtat de les clíniques dentals Funnydent a Mataró i Sabadell, “entenent que podria ser una de les parts afectades”, tal com ha anunciat en un comunicat aquest dilluns. En el mateix sentit, la conselleria s’oferirà al jutjat que instrueix el cas per recuperar i custodiar els historials dels usuaris, mentre que està “en permanent contacte” amb el Col·legi Oficial d’Odontòlegs i Estomatòlegs de Catalunya (COEC) “per coordinar accions que es puguin derivar d’aquest cas”. A més, emplaça als milers d’afectats a seguir les indicacions de l’Agència Catalana de Consum a l’hora de reclamar.
Al seu web, l’Agència Catalana de Consum recomana recopilar tota la documentació referent al finançament de tractaments dentals i dirigir-se a l’entitat bancària corresponent per demanar l’anul·lació de qualsevol préstec o càrrec pendent de pagament en relació amb Funnydent. Al seu torn, el COEC i els ajuntaments de Mataró i Sabadell també ofereix assessorament jurídic als professionals i usuaris afectats pel tancament de les clíniques.
D’altra banda, avui mateix la jutge d'Instrucció número 5 de Navalcarnero (Madrid) ha decretat presó provisional i sense fiança per al propietari de Funnydent, Cristóbal López, per la seva suposada participació en un presumpte delicte d'estafa, després de tancar divendres passat les clíniques dentals Funnydent, amb seus a Catalunya i Madrid, sense previ avís als seus clients.
Salut es personarà contra el tancament sobtat de les clíniques dentals Funnydent
Societat
La conselleria s'oferirà al jutjat per recuperar i custodiar els historials dels usuaris afectats a Mataró i Sabadell
ARA A PORTADA
-
-
Internacional Macron responsabilitza «l'extrema esquerra» dels disturbis: «França no cedirà al desordre i la violència» Pau Espí Solé
-
Política «Seràs el ponent de la llei antiocupació»: Feijóo s'aferra a Albiol per imposar-se a Vox a Catalunya Pep Martí i Vallverdú
-
-
Política L'estratègia de Miriam González per fer aflorar una alternativa de centre el 29-N Pep Martí i Vallverdú
Publicat el
01 de febrer de 2016 a
les 19:15
Et pot interessar
-
Societat
Protecció Civil demana «màxima precaució» per les pluges intenses de dilluns
-
Societat
La UAB veta l’entrada de l'agitador ultra Vito Quiles al campus universitari
-
Societat
Alteracions a les línies R1, R2 sud, R4 i R11 de Rodalies per una avaria de senyalització
-
Societat
L'operació de càncer del Papa no altera els plans per a la successió d'Omella
-
Societat Segresten un home a Santa Coloma de Gramenet
-
Societat
Troben el cos de la dona arrossegada per una riera a Cabrera de Mar
