El Departament de Salut es planteja canviar d'ubicació la campanya de vacunació de la grip i deixar de fer-la als centres d'atenció primària (CAP), on s'acostuma a fer. Segons ha explicat El Periódico, es podria traslladar les vacunacions a equipaments municipals com casals d'avis o centres cívics.
Amb aquest canvi s'evitaria col·lapsar encara més els CAP –ja tensionats pel coronavirus- i "separar bé els dos circuits". Segons han explicat fonts de Salut a l'ACN, aquesta és una possibilitat que "s'està treballant", encara que han matisat que "es treballa amb totes les opcions" i el trasllat de la camp
Salut es planteja treure la vacunació de la grip dels CAP per no col·lapsar-los
Societat
S'estudia habilitar equipaments municipals com casals d'avis i centres cívics
ARA A PORTADA
-
Economia Catalunya obté més de 10.000 milions d'euros dels fons europeus en sis anys Bernat Surroca Albet
-
Societat Un detingut per l'incendi de Tiana que ha obligat a confinar els veïns de quatre municipis Neus Climent
-
-
Societat L'incendi de la Franja de Ponent deixa 240 evacuats i 2.500 hectàrees cremades Natàlia Pinyol
-
Publicat el
20 de setembre de 2020 a
les 17:38
Et pot interessar
-
Societat Torna la sintonia per portar les pistoles Taser a la Guàrdia Urbana de Barcelona: Junts, PSC, PP i Vox s'hi posen d'acord
-
Societat N-340, C-31 i C-17: les carreteres catalanes més afectades pel Tour
-
Societat
Una empresa de pisos turístics de luxe desnona una família a Barcelona: els efectes de la fi de la moratòria estatal
-
Societat
Troben un home ofegat a la platja de Badalona
-
Societat
Collboni fa marxa enrere amb un complement que podia augmentar fins a un 5% el sou a alts càrrecs
-
Societat
Detenen un home que ha apunyalat la mare a Sitges i ha fugit al mar
