El president del govern espanyol, Pedro Sánchez, ha anunciat aquest diumenge que el Consell de Ministres del pròxim dimarts aprovarà un paquet d'ajudes de 206 milions d'euros per a la reconstrucció de l'illa de La Palma. Sánchez ha viatjat avui de nou a l'illa canària per realitzar el seguiment dels efectes causats per l'erupció.
Segons ha explicat el mateix president espanyol a La Palma, aquest reial decret es tracta d'un paquet de mesures "molt potent" des del punt de vista de la reconstrucció d'infraestructures, de la resposta al problema del subministrament de l'aigua, d'ocupació, d'agricultura i també des del punt de vista del sector turístic i dels beneficis fiscals.
Sánchez, que ha volgut assegurar que el govern espanyol controla la situació, ha posat l'accent en la necessitat de traslladar la "màxima seguretat i tranquil·litat" no només a la societat palmera, sinó també al conjunt de turistes que vulguin venir a l'illa. Afirma que l'illa és "un lloc segur, que poden venir a gaudir-la i que evidentment les institucions estan treballant per garantir aquesta seguretat i tranquil·litat que es mereixen els seus habitants".
[noticia]224808[/noticia]
[noticia]224856[/noticia]
[noticia]225065[/noticia]
Sánchez anuncia més de 200 milions d'euros per a la reconstrucció de La Palma
Societat
El govern espanyol aprovarà unes mesures per valor de 206 milions d'euros
- La lava, arribant al mar -
- Europa Press
ARA A PORTADA
Publicat el
03 d’octubre de 2021 a
les 16:43
Et pot interessar
-
Societat
Dues autores catalanes a les PAU del País Valencià abans de l'entrada en vigor del nou currículum
-
Societat
«Quan estigui regularitzat podré deixar enrere la inestabilitat i l'angoixa»
-
Societat
Apartheid
-
Societat
Apartheid
-
Societat
Els sindicats celebren la reclassificació de personal d'atenció educativa
-
Societat
Retencions de 10 quilòmetres a l'AP-7 a Gelida per un accident que talla un carril
