El president del govern espanyol, Pedro Sánchez, ha anunciat aquest diumenge que el Consell de Ministres del pròxim dimarts aprovarà un paquet d'ajudes de 206 milions d'euros per a la reconstrucció de l'illa de La Palma. Sánchez ha viatjat avui de nou a l'illa canària per realitzar el seguiment dels efectes causats per l'erupció.
Segons ha explicat el mateix president espanyol a La Palma, aquest reial decret es tracta d'un paquet de mesures "molt potent" des del punt de vista de la reconstrucció d'infraestructures, de la resposta al problema del subministrament de l'aigua, d'ocupació, d'agricultura i també des del punt de vista del sector turístic i dels beneficis fiscals.
Sánchez, que ha volgut assegurar que el govern espanyol controla la situació, ha posat l'accent en la necessitat de traslladar la "màxima seguretat i tranquil·litat" no només a la societat palmera, sinó també al conjunt de turistes que vulguin venir a l'illa. Afirma que l'illa és "un lloc segur, que poden venir a gaudir-la i que evidentment les institucions estan treballant per garantir aquesta seguretat i tranquil·litat que es mereixen els seus habitants".
[noticia]224808[/noticia]
[noticia]224856[/noticia]
[noticia]225065[/noticia]
Sánchez anuncia més de 200 milions d'euros per a la reconstrucció de La Palma
El govern espanyol aprovarà unes mesures per valor de 206 milions d'euros
- La lava, arribant al mar -
- Europa Press
ARA A PORTADA
-
100 usuaris repensen els serveis socials a Barcelona: «La gent no els coneix. Jo no els coneixia» David Cobo
-
-
Un regidor de Junts abandona el govern de Salt després d'implicar-se amb Aliança Catalana Gerard Mira
-
Nou front per a Zapatero: el jutge l'investiga també per delicte fiscal i contraban de joies Bernat Surroca Albet
-
El Papa marxa d'Espanya amb retard i a bord del Falcon del rei Felip VI per una avaria al seu avió Redacció
Publicat el
03 d’octubre de 2021 a
les 16:43
Et pot interessar
-
Societat
El missatge de Jonathan Andic al seu pare: «No m'estranya que pensessis que era capaç de matar-te»
-
Societat
L’algoritme de la desmemòria
-
Societat
Tres detinguts amb un quilo de cocaïna i 15.000 euros a l'Hospitalet de Llobregat
-
Societat
Barcelona construirà 120 pisos públics, equipaments i oficines davant de la Torre Glòries
-
Societat
Cantar sota sospita
-
Societat
El pare del nadó maltractat va admetre a la família haver-lo tractat de forma «brusca»
