El president de Govern, Pedro Sánchez, ha descartat aquest dissabte tornar a confinar Espanya, tot i que ha matisat que no es pot tancar cap porta. Així mateix, sobre la trobada que dilluns tindrà a la seu de la Comunitat de Madrid, amb la seva presidenta Isabel Díaz Ayuso, ha indicat que anirà a ajudar, subratllant que no va ni a jutjar, ni a avaluar.
Durant una entrevista a La Sexta, el cap de l'executiu espanyol ha insistit que acudeix a la reunió per posar-se a la banda de la presidenta madrilenya, perquè el seu objectiu és doblegar la corba de contagis. No obstant, ha tornat a reiterar que són les comunitats autònomes les que tenen les competències sobre sanitat i que a partir d'aquí el Govern posarà a disposició de Madrid els recursos de l'Estat.
Preguntat si les mesures de confinament que ha anunciat Madrid seran útils, s'ha limitat a contestar que s'espera que ho siguin, ja que hauran estat proposades pels especialistes de la comunitat en aquests temes.
Sánchez ha evitat explicar per què Espanya és un dels països amb pitjors dades de contagis a Europa en la segona onada del coronavirus, explicant que es tracta d'una onada diferent, amb un creixement més lent que a la primera, amb una letalitat més baixa, subratllant que ara es detecten a 6 de cada 10 contagiats, mentre que a la primera fase aquesta proporció era només d'1 de cada 10.
[noticiadiari]2/208286[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/208569[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/208585[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/207422[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/201967[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/205332[/noticiadiari]
Sánchez descarta tornar a confinar Espanya
Societat
El president espanyol assegura que "no contempla" la mesura, però tampoc es tanca cap porta
- Pedro Sánchez, durant la compareixença d'aquest dimarts -
- Europa Press
- Gent amb mascareta al metro de Barcelona. -
- Adrià Costa
- Gent al centre de Barcelona, gaudint de la «nova normalitat», mentre els contagis tornen a augmentar. -
- Adrià Costa
- Pedro Sánchez, en la compareixença d'aquest dissabte des de la Moncloa. -
- Europa Press
- -
- Albert Alemany
- -
- Albert Alemany
- -
- Albert Alemany
- UCI de l'Hospital MútuaTerrassa. -
- Albert Alemany
- -
- Albert Alemany
- Un sanitari atenent un pacient a l'UCI -
- Europa Press
ARA A PORTADA
-
Política El Suprem aplana el camí per amnistiar Puigdemont si el TC avala el recurs de Turull Bernat Surroca Albet
-
Política El Poder Judicial es regira contra Sánchez per les acusacions de «lawfare»: «És d'una extraordinària gravetat» Bernat Surroca Albet
-
Política La Diada del 2026, en marxa: càrregues al Fossar per l'acte d'Aliança Natàlia Pinyol | Neus Climent
-
Publicat el
19 de setembre de 2020 a
les 20:09
Et pot interessar
-
Societat
Aventuras i desventuras del informe PISA
-
Societat
Aventures i desventures de l'informe PISA
-
Societat
Catalunya estudia el model neerlandès de peatge: en què consisteix?
-
Societat
El govern espanyol destina 17 milions a comprar 70 km de cable després dels robatoris a l'R3
-
Societat
Estabilitzat l'incendi que ha cremat una zona de matolls a Montjuïc
-
Societat
El metro de Barcelona es reforçarà amb 12 trens addicionals la tarda de la Diada
