Josep Sánchez Llibre ha presentat aquest divendres prop de 1.100 avals a la seva candidatura a la presidència de Foment del Treball, que se celebraran el 5 de novembre. Quan queden pocs dies perquè es tanqui el termini de presentació, que conclou el 29 d'octubre, tot indica que l'exdirigent democristià i vicepresident de Conserves Dani serà l'únic aspirant a succeir Joaquim Gay de Montellà.
Sánchez Llibre espera superar la xifra d'avals els propers dies. Tenint en compte que els electors amb dret a vot són uns 2.500, la seva candidatura podria arribar a un 70% de suports abans del dia electoral. En el moment de lliurar els avals, Sánchez Llibre ha recordat quins són els punts centrals del seu projecte: "Consolidar Foment com la casa gran dels empresaris a Catalunya i la seva plataforma a Madrid i davant les institucions europees". El candidat ha afirmat que vol "un Foment renovat, feminitzat i il·lusionat" per fer de l'organització un instrument que treballi per unes empreses més competitives i una societat més cohesionada.
El presidenciable de Foment ha aprofitat per elogiar la posició del PDECat i d'ERC al donar suport en el Congrés a la convalidació del decret sobre energia presentat per la ministra de Transició Ecològica, Teresa Ribera. El decret suposa una modificació de l'estructura tarifària que beneficiarà les empreses catalanes i inclou una ampliació del bonus social i exempcions impositives que permetrà abaratir el preu de la llum. El decret era una reivindicació històrica de les patronals CEOE i Foment.
Sánchez Llibre presenta més de mil avals per presidir Foment
La candidatura de l'exdirigent democristià i vicepresident de Dani és l'única que optarà a liderar la patronal catalana
ARA A PORTADA
-
Israel preveu alliberar la resta d'integrants catalans de la Flotilla aquest dilluns Marc Orts i Cussó
-
Colau i Coronas ja són a Barcelona: «Israel ens va segrestar i el tracte ha estat denigrant» Oriol March
-
Totes les vulneracions de drets denunciades per Colau i els integrants de la Flotilla Marc Orts i Cussó
-
-
Publicat el 19 d’octubre de 2018 a les 13:15
Actualitzat el 19 d’octubre de 2018 a les 13:16
Et pot interessar
-
Societat El 70% dels trens de Rodalies de l'R3 han registrat retards aquest setembre
-
Societat Interrompuda la circulació de l'R3 entre l'Hospitalet de Llobregat i Ripoll per una incidència
-
Societat El temps d'aquest dilluns 6 d'octubre: baixen les temperatures
-
Societat Mor Moncho Neira, fundador de la marisqueria Botafumeiro i grup Moncho's
-
Societat Revolta veïnal en un CAP de Nou Barris: «Hi ha menys de la meitat dels metges que necessitem»
-
Societat Un conductor perd el control del cotxe i deixa nou ferits a l'Hospitalet de Llobregat