Josep Sánchez Llibre ha presentat aquest divendres prop de 1.100 avals a la seva candidatura a la presidència de Foment del Treball, que se celebraran el 5 de novembre. Quan queden pocs dies perquè es tanqui el termini de presentació, que conclou el 29 d'octubre, tot indica que l'exdirigent democristià i vicepresident de Conserves Dani serà l'únic aspirant a succeir Joaquim Gay de Montellà.
Sánchez Llibre espera superar la xifra d'avals els propers dies. Tenint en compte que els electors amb dret a vot són uns 2.500, la seva candidatura podria arribar a un 70% de suports abans del dia electoral. En el moment de lliurar els avals, Sánchez Llibre ha recordat quins són els punts centrals del seu projecte: "Consolidar Foment com la casa gran dels empresaris a Catalunya i la seva plataforma a Madrid i davant les institucions europees". El candidat ha afirmat que vol "un Foment renovat, feminitzat i il·lusionat" per fer de l'organització un instrument que treballi per unes empreses més competitives i una societat més cohesionada.
El presidenciable de Foment ha aprofitat per elogiar la posició del PDECat i d'ERC al donar suport en el Congrés a la convalidació del decret sobre energia presentat per la ministra de Transició Ecològica, Teresa Ribera. El decret suposa una modificació de l'estructura tarifària que beneficiarà les empreses catalanes i inclou una ampliació del bonus social i exempcions impositives que permetrà abaratir el preu de la llum. El decret era una reivindicació històrica de les patronals CEOE i Foment.
Sánchez Llibre presenta més de mil avals per presidir Foment
La candidatura de l'exdirigent democristià i vicepresident de Dani és l'única que optarà a liderar la patronal catalana
ARA A PORTADA
Publicat el 19 d’octubre de 2018 a les 13:15
Actualitzat el 19 d’octubre de 2018 a les 13:16
Et pot interessar
-
Societat Un apicultor utilitza les seves abelles per atacar una patrulla de Mossos
-
Societat A partir d'avui et trucaran menys i podràs identificar les trucades comercials
-
Societat Un incendi en una residència de gent gran provoca un mort i 19 ferits a Saragossa
-
Societat Sense congestions a les carretes amb l'operació sortida del pont pràcticament completada
-
Societat El cognom en perill d'extinció: el tenen 64 persones i només està viu a la demarcació de Barcelona
-
Societat El temps del cap de setmana del 7 i 8 de juny: cel assolellat i temperatures estiuenques