La Comissió de Salut Pública, en què hi ha representat el ministeri de Sanitat i les autonomies, ha acordat mantenir les quarantenes per Covid en set dies, tot i que algunes comunitats -entre les quals hi havia Catalunya i el Departament de Salut- havien demanat reduir-les a entre tres i cinc dies.
Per altra banda, també s'ha acordat introduir la vacuna Novavax al pla de vacunació contra el coronavirus. Es recomana aquesta vacuna per persones que no s'hagin pogut vacunar amb la pauta completa a causa d'alguna al·lèrgia als components de les altres vacunes, o bé per alguna altra exempció mèdica.
En relació amb els fàrmacs contra la Covid, també s'ha cordat que l'antiviral Evusheld s'administrarà a persones a partir de 18 anys amb immunosupressió greu que no responguin a la vacunació i a aquelles que la tenen contraindicada i que, a més, tenen risc molt alt de malaltia greu després de la infecció per Covid.
[plantillacoronavirus]
Sanitat manté les quarantenes en set dies i incorpora Novavax al pla de vacunació
Societat
L'antiviral Evusheld s'administrarà a immunodeprimits i a persones que no responguin a la vacunació
- La vacuna de Novavax -
- Flickr
ARA A PORTADA
Publicat el
08 de febrer de 2022 a
les 19:00
Et pot interessar
-
Societat Un nou bus de TMB circularà al voltant del Camp Nou els dies de partit del Barça
-
Societat
El forn marítim
-
Societat
Més turistes, menys país
-
Societat
9.000 euros per viatge: desarticulen dues organitzacions de tràfic de migrants de Ceuta
-
Societat
Detenen un home per una agressió amb arma blanca al Raval de Barcelona
-
Societat
Funcionaris de presons es concentren a Brians 2 per reclamar més seguretat
