L'empresa d'automòbils Seat recomana als treballadors no vacunats contra la Covid-19 separar-se dels immunitzats al menjador, l'únic lloc de les instal·lacions on no es porta mascareta, segons ha avançat Catalunya Ràdio i ha confirmat l'ACN.
L'empresa ha pres aquesta mesura un cop retirades les pantalles de separació que hi havia a les taules i recuperat l'aforament habitual del menjador. L'automobilística ha optat per mantenir algunes pantalles en una zona concreta que es recomana que facin servir els no vacunats.
La separació dels treballadors no immunitzats és una recomanació per "protegir la salut" però no una obligació, ja que ara mateix no es pot controlar l'accés demanant el passaport Covid, expliquen fonts de la companyia. Seat, que va convertir-se en un punt de vacunació a l'inici de la campanya, té un índex d'immunització molt elevat entre la plantilla, superior al 96%.
[plantillacoronavirus]
Seat separa els treballadors no vacunats dels immunitzats al menjador
La segregació dels treballadors és una opció per "protegir la salut" de la plantilla però no una obligació

- Dos operaris de la Seat a Martorell -
- Àlex Recolons / ACN
Ara a portada
Publicat el 19 de novembre de 2021 a les 17:40
Et pot interessar
-
Societat Un menor en estat greu després de ser atropellat per un taxi a Nou Barris
-
Societat Si reps un SMS de la Seguretat Social no hi facis clic: pot ser una estafa
-
Societat Quan cau la segona Pasqua enguany? Gairebé 200 municipis faran festa
-
Societat El temps d'aquest divendres 25 d'abril: sol i núvols a les portes d'un canvi de temps per al cap de setmana