Segon cas de coronavirus al govern espanyol. Després de confirmar el positiu de la ministra d'Igualtat, Irene Montero, la resta de membres de l'executiu s'han sotmès a la prova i s'ha pogut confirmar que també està infectada la ministra de Política Territorial i Funció Pública, Carolina Darias.
La Moncloa ha informat a través d'un comunicat que Darias i Montero són les úniques afectades. La resta de ministres han donat negatiu. Darias, igual que Montero, està aïllada a casa seva i es troba bé.
[noticia]198102[/noticia]
A la vegada, el govern espanyol explica que està seguint "des de fa dies" els protocols necessaris, i que les properes reunions de l'agenda del president Pedro Sánchez "es realitzaran de forma telemàtica". Això inclou les preguntes dels periodistes en la compareixença d'aquest mateix dijous, després del Consell de Ministres extraordinari sobre el coronavirus.
Segon contagi de coronavirus al govern espanyol
Societat
La ministra de Política Territorial i Funció Pública, Carolina Darias, també ha donat positiu en Covid-19, igual que Irene Montero
- Reunió del consell de ministres, aquest dimarts. -
- @desdelamoncloa
ARA A PORTADA
Publicat el
12 de març de 2020 a
les 21:01
Et pot interessar
-
Societat
Qui mana al Palau Episcopal mentre s'espera el relleu d'Omella?
-
Societat
El comportament de la parella de Juanpere que va sorprendre els Mossos: «Deia coses estranyíssimes»
-
Societat
Les restriccions acaben, però Illa avisa: «No abaixem la guàrdia»
-
Societat
La tempesta que ha paralitzat Catalunya, en imatges
-
Societat
Catalanofòbia: per què l'espanyolisme en necessita?
-
Societat
«Amb la taxa, voldríem que els catalans no siguin considerats uns turistes més a Barcelona»
