Un vaixell recreatiu d'observació del fons marí de 17 metres de llargada ha topat contra el rocall marí a l'entrada del port de Sant Feliu de Guíxols (Baix Empordà) poc abans de les set de la tarda d'aquest diumenge.
El xoc ha provocat una via d'aigua al vaixell, que s'ha enfonsat parcialment. Tant el passatge com la tripulació han pogut ser evacuats sense incidències. Protecció Civil ha activat la prealerta del Pla de Contaminació Marina (Camcat) per la fuita de gasoil conseqüència del xoc.
Bombers, Mossos d'Esquadra, Protecció Civil i Policia Local, a més de personal del port, han instal·lat barreres de contenció per netejar el gasoil.
Des de Protecció Civil es considera la incidència una "emergència de caràcter tècnic", en paraules de Marc Omedes, portaveu de la Direcció General de Protecció Civil.
S'enfonsa un vaixell recreatiu de 17 metres a Sant Feliu de Guíxols
Protecció Civil activa la prealerta del Pla de Contaminació Marina
ARA A PORTADA
Publicat el 11 de setembre de 2011 a les 17:56
Et pot interessar
-
Societat El temps d'aquest divendres 16 de maig: torna el sol com a preludi d'un cap de setmana calorós
-
Societat Noms inventats als carrers de Barcelona
-
Societat El Pla de Barris a Ciutat Vella: de formar veïns per rehabilitar finques a reforços educatius
-
Societat Un centenar de professors renuncia a corregir els exàmens de selectivitat
-
Societat El Govern es personarà en el cas de la menor tutelada i anuncia una «transformació» a la DGAIA
-
Societat Els delictes sexuals creixen un 12,5% a Catalunya durant els primers mesos del 2025