Escena surrealista a la Ràpita. Un veí del municipi es va presentar aquest dimecres a la tarda a la comissaria dels Mossos d’Esquadra d’Amposta, després d’haver acudit també a la Policia Local del seu municipi, per inculpar-se de l’enverinament de sis moreres del passeig marítim.
Aquesta acció vandàlica havia estat denunciada per l’Ajuntament de la Ràpita davant la Policia Local en comprovar que algú havia fer amb una broca uns forats a la soca dels arbres, que es troben en un jardí públic a la platja de les Delícies, per tal de dipositar-hi al seu interior algun producte tòxic.
Segons el testimoni prestat pel mateix veí en la seva declaració davant dels Mossos, el producte en qüestió va ser lleixiu i aigua. També va argumentar que no tenia intenció de matar els arbres sinó que pretenia que els hi caiguessin les fulles, perquè segons sembla tapaven la visió de l’immoble on viu, a primera línia de mar però just al darrere dels arbres.
De fet, va apuntar també que no creu que hagin mort perquè hauria observat que estaven sortint brots. Els Mossos han traslladat les diligències al jutjat d’Amposta per tal que avaluï el cas.
[plantillavirals]
S'entrega a la policia per inculpar-se de l'enverinament de sis moreres
El veí de la Ràpita va argumentar que no tenia intenció de matar els arbres sinó que pretenia que els hi caiguessin les fulles
ARA A PORTADA
Publicat el 02 de juny de 2022 a les 19:39
Et pot interessar
-
Societat Un apicultor utilitza les seves abelles per atacar una patrulla de Mossos
-
Societat A partir d'avui et trucaran menys i podràs identificar les trucades comercials
-
Societat Un incendi en una residència de gent gran provoca un mort i 19 ferits a Saragossa
-
Societat Sense congestions a les carretes amb l'operació sortida del pont pràcticament completada
-
Societat El cognom en perill d'extinció: el tenen 64 persones i només està viu a la demarcació de Barcelona
-
Societat El temps del cap de setmana del 7 i 8 de juny: cel assolellat i temperatures estiuenques