Un dels autors de l'apunyalament mortal a una noia de 26 anys al Port Olímpic s'ha entregat aquest dijous a un jutjat, segons ha avançat l'Ara i ha pogut confirmat NacióDigital. El noi, acompanyat del seu advocat, ha declarat aquesta tarda al jutjat d'instrucció 14 de Barcelona, que ha ordenat el seu ingrés a presó.
Els fets es van produir la matinada del 4 de setembre i ho van enregistrar les càmeres de seguretat del bar. D'aquesta manera, els Mossos van poder identificar el noi i un segon agressor. En l'agressió va resultar ferit un guàrdia de seguretat del local i la noia, que va rebre una ferida al pit i va morir poques hores després a l'hospital.
Els dos homes van fugir després dels fets. Dos dies després els Mossos els van identificar, i des d'aleshores els buscaven.
S'entrega un dels autors de l'apunyalament mortal al Port Olímpic
L'agressor ha declarat aquesta tarda al jutjat i ha estat enviat a presó
- Les torres de Caixa Bank a l'avinguda Diagonal. -
- Helena Margarit
ARA A PORTADA
Publicat el 12 de setembre de 2019 a les 19:17
Actualitzat el 12 de setembre de 2019 a les 20:55
Et pot interessar
-
Societat
El temps del cap de setmana del 13 i 14 de desembre: cels ennuvolats i poques pluges
-
Societat
Estrelles, colors i català: un recorregut pels llums de Nadal a Barcelona
-
Societat
Embolic per un edifici al centre de Barcelona: les acusacions de «pelotazo» frenen els plans de Collboni
-
Societat
Fira de Barcelona preveu tancar l’exercici de 2025 amb un nou «rècord» de 350 milions d’ingressos
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 13 i 14 de desembre
-
Societat
Els fills d'Isak Andic l'homenatgen amb una carta: «Era un pare proper i afectuós»
