Un dels autors de l'apunyalament mortal a una noia de 26 anys al Port Olímpic s'ha entregat aquest dijous a un jutjat, segons ha avançat l'Ara i ha pogut confirmat NacióDigital. El noi, acompanyat del seu advocat, ha declarat aquesta tarda al jutjat d'instrucció 14 de Barcelona, que ha ordenat el seu ingrés a presó.
Els fets es van produir la matinada del 4 de setembre i ho van enregistrar les càmeres de seguretat del bar. D'aquesta manera, els Mossos van poder identificar el noi i un segon agressor. En l'agressió va resultar ferit un guàrdia de seguretat del local i la noia, que va rebre una ferida al pit i va morir poques hores després a l'hospital.
Els dos homes van fugir després dels fets. Dos dies després els Mossos els van identificar, i des d'aleshores els buscaven.
S'entrega un dels autors de l'apunyalament mortal al Port Olímpic
L'agressor ha declarat aquesta tarda al jutjat i ha estat enviat a presó
- Les torres de Caixa Bank a l'avinguda Diagonal. -
- Helena Margarit
ARA A PORTADA
Publicat el
12 de setembre de 2019 a
les 19:17
Actualitzat el
12 de setembre de 2019 a les
20:55
Et pot interessar
-
Societat
Barcelona descobreix una placa en memòria de Carmen de Mairena
-
Societat
Plataforma per la Llengua reclama l'etiquetatge en català d'Aneto: «No ha entès l'arrelament»
-
Societat
Enxampen un taxi sense llicència ni assegurança, ITV caducada i el conductor dona positiu en drogues
-
Societat
«La llum neix del dolor»
-
Societat
Ferrocarrils crea un passaport amb descomptes per viatjar amb trens turístics de Catalunya
-
Societat
Els Mossos detenen 87 persones amb gairebé 300 antecedents acumulats en un dispositiu a Barcelona
