La piscina Sant Jordi de Barcelona, ubicada a tocar del recinte de l'Escola Industrial, ha patit aquest dilluns al matí un incident. Una part del sostre s'ha esfondrat i ha obligat a tancar l'equipament, segons ha informat betevé. En el moment dels fets no hi havia usuaris fent ús de la piscina, tot i que les instal·lacions estaven obertes al públic, i no s'han hagut de lamentar danys personals.
El sostre ja estava protegit amb una malla, instal·lada de manera preventiva, ja que estava pendent de ser remodelat durant aquest mes d'octubre perquè es tenia constància que era necessari. L'incident ha obligat la Federació Catalana de Natació a suspendre tots els cursets i les activitats que hi havia programades.
Per ara, no hi ha data de reobertura de l'equipament. El recinte està pendent que aquesta tarda els arquitectes de l'Institut Barcelona Esports revisin la instal·lació. Amb tot, però, no es preveu que es pugui tornar a obrir fins que les obres estiguin acabades. La duració prevista és d'entre un i tres mesos.
[plantillavirals]
S'esfondra part del sostre de la Piscina Sant Jordi de Barcelona
En el moment dels fets no hi havia usuaris a l'equipament, que està pendent de ser remodelat aquest octubre
- La Piscina Sant Jordi, a l'Eixample de Barcelona -
- Piscina Sant Jordi
ARA A PORTADA
Publicat el 10 d’octubre de 2022 a les 16:32
Et pot interessar
-
Societat
Així s'encareixen els preus dels bitllets del transport públic el 2026
-
Societat
Les terminacions més premiades a la loteria de Reis
-
Societat
Pla «renove» del Govern a les instal·lacions esportives catalanes
-
Societat
Fred, cava i platja: centenars de persones es capbussen per donar la benvinguda al 2026
-
Societat
Detinguts dos joves per fugir d'un control i intentar atropellar els Mossos
-
Societat
Nit de Cap d'Any plàcida tot i una mort en accident de trànsit i 117 detinguts
