La ràpida actuació dels Bombers ha evitat que un incendi de vegetació forestal s'estengués per les muntanyes de Ripoll (Ripollès). L'avís s'ha rebut a les 16.44 hores i han treballat set dotacions, una de les quals aèria.
Els bombers han pogut evitar que saltés la carretera i l'han apagat. En aquest mateix punt es va detectar un altre incendi aquest divendres.
No obstant això, les pluges d'aquesta tarda on s'ha activat l'avís per temps violent amb un grau de perill màxim (6/6) han ajudat a remullar la zona.
[plantillavirals]
Set dotacions de Bombers eviten la propagació d'un incendi a Ripoll
El Meteocat ha activat l'avís per temps violent al Ripollès
- Incendi forestal a Ripoll -
- Cedida
ARA A PORTADA
Publicat el
12 d’agost de 2023 a
les 16:02
Et pot interessar
-
Societat
Els treballadors, els únics que mantenen el poder adquisitiu tot i cobrar quatre vegades menys que els directius
-
Societat
Una obra de Gaudí arribarà a Xile: així serà la capella inspirada en la Sagrada Família
-
Societat
Un homicidi sense resoldre a Olesa de Montserrat: la policia publica imatges i demana ajuda ciutadana
-
Societat
Desmantellen una xarxa criminal que explotava sexualment dones a Barcelona
-
Societat
La història del primer xef català a aconseguir tres estrelles Michelin fora de l'Estat: «Ser immigrant ho posa complicat»
-
Societat
Diumenge amb retards de 20 minuts a l'R2 Sud per una incidència a la infraestructura
