La ràpida actuació dels Bombers ha evitat que un incendi de vegetació forestal s'estengués per les muntanyes de Ripoll (Ripollès). L'avís s'ha rebut a les 16.44 hores i han treballat set dotacions, una de les quals aèria.
Els bombers han pogut evitar que saltés la carretera i l'han apagat. En aquest mateix punt es va detectar un altre incendi aquest divendres.
No obstant això, les pluges d'aquesta tarda on s'ha activat l'avís per temps violent amb un grau de perill màxim (6/6) han ajudat a remullar la zona.
[plantillavirals]
Set dotacions de Bombers eviten la propagació d'un incendi a Ripoll
El Meteocat ha activat l'avís per temps violent al Ripollès
- Incendi forestal a Ripoll -
- Cedida
ARA A PORTADA
-
-
Parlon i Trapero es disculpen per la infiltració: «Ha estat una decisió operativa mal plantejada» Bernat Surroca Albet
-
-
«Fora complexos»: Illa reivindica a Califòrnia el lideratge català en talent i innovació Pep Martí i Vallverdú
-
«Busquem la col·laboració, no la confrontació»: Illa es contraposa a Ayuso des de Silicon Valley Pep Martí i Vallverdú
Publicat el
12 d’agost de 2023 a
les 16:02
Et pot interessar
-
Societat
Busquen un home noruec que va desaparèixer al Maresme fa 20 anys
-
Societat
Un bitllet únic de tren per a tota Europa, la proposta de Brussel·les per simplificar els viatges
-
Societat
Barcelona tindrà la plaça Capitán Trueno en homenatge al mític heroi de còmic
-
Societat
Barcelona proposa aplicar l'any que ve la pujada de la taxa al creuerista d'escala
-
Societat
Confinen un creuer a Bordeus per un brot de gastroenteritis amb un mort
-
Societat
En marxa la recuperació del Pont del Petroli de Badalona afectat pel temporal Glòria
