Set intoxicats, tres d'ells de gravetat, per inhalació de monòxid de carboni
Entre els ferits hi ha tres menors d'edat | La causa ha estat la mala combustió d'una caldera en un pis del districte de Sant Andreu de Barcelona
ARA A PORTADA
Publicat el
01 de febrer de 2015 a
les 19:42
Set persones han resultat intoxicades, tres d'elles de gravetat, per inhalació de monòxid de carboni aquest diumenge a la tarda en un pis situat al número 58 del carrer Torrent de la Parera, al districte de Sant Andreu de Barcelona. Segons l'Ajuntament de Barcelona, l'incident han passat a les 17.40 hores a causa de la mala combustió d'una caldera. Tres de les set persones que han resultat intoxicades són menors d'edat. Fins al lloc s'hi ha desplaçat 2 dotacions dels Bombers de Barcelona, efectius de la Guàrdia Urbana i 4 ambulàncies del Sistema d'Emergències Mèdiques. Els tres ferits greus han ingressat a l'Hospital Moisès Broggi i els ferits lleus han estat traslladats a l'Hospital de Sant Pau.
Escull Nació com la teva font preferida de Google
Et pot interessar
-
Societat Matí d'incidències a Rodalies: l'R3 i l'R14 estan tallades
-
Societat
Ni rodona ni quadrada: per què la coca de Sant Joan ha de seguir unes proporcions concretes
-
Societat
Quinze coses que mai hauries de fer durant la revetlla de Sant Joan: alguna et sorprendrà
-
Societat
Investiguen una agressió homòfoba a un menor per part d'un grup de joves a Mataró
-
Societat
Desallotgen una desena d'habitatges després de l'esfondrament d'una casa a Arenys de Mar
-
Societat
La Catalunya Nord vota el seu nom malgrat les traves franceses
