L'anticicló que s'havia instal·lat la darrera setmana a Catalunya i al sud d'Europa comença la retirada aquest dimarts. I amb el seu adeu, marxa també el temps primaveral, el Sol i les temperatures suaus. Tocarà rescatar, ara, els abrics més gruixuts i l'impermeable de l'armari, i mentalitzar-se que tornen dies grisos.
El cel romandrà entre mig i molt ennuvolat, que deixaran passar algun raig de sol més a primera hora de la tarda. Cap part del país se'n deslliurarà. La temperatura màxima també començarà a baixar i els 20 graus registrats aquest cap de setmana es quedaran en un record feliç. El còctel el completarà alguna gotellada al terç oest, així com al litoral central.
Amb tot, el dimarts es presenta trist meteorològicament parlant. Un panorama, a més, que empitjorarà amb el pas de les hores i també amb el transcurs de la setmana. Ja dimecres es registraran ruixats importants al Pirineu i Prepirineu, així com a les comarques centrals.
[plantillavirals]
S'ha acabat l'alegria: tornen el fred i els núvols
Toca rescatar els abrics més gruixuts i l'impermeable de l'armari, i mentalitzar-se que tornen dies grisos
ARA A PORTADA
Publicat el 20 de febrer de 2023 a les 19:24
Et pot interessar
-
Societat El temps d'aquest dimarts 9 de setembre: termòmetres cap avall i ruixats diversos
-
Societat L'Ajuntament de Barcelona i el RACC aposten per invertir en busos interurbans mentre Rodalies no millori
-
Societat 20.000 entrades gratuïtes per visitar la Sagrada Família per la Mercè: com aconseguir-les?
-
Societat El Meteocat emet una alerta per temps violent a nou comarques
-
Societat Portes obertes de la Diada 2025: què pots visitar gratis a Catalunya per l'Onze de Setembre
-
Societat La Generalitat planteja permetre aixecar més pisos dels previstos a zones pendents de construcció