L'anticicló que s'havia instal·lat la darrera setmana a Catalunya i al sud d'Europa comença la retirada aquest dimarts. I amb el seu adeu, marxa també el temps primaveral, el Sol i les temperatures suaus. Tocarà rescatar, ara, els abrics més gruixuts i l'impermeable de l'armari, i mentalitzar-se que tornen dies grisos.
El cel romandrà entre mig i molt ennuvolat, que deixaran passar algun raig de sol més a primera hora de la tarda. Cap part del país se'n deslliurarà. La temperatura màxima també començarà a baixar i els 20 graus registrats aquest cap de setmana es quedaran en un record feliç. El còctel el completarà alguna gotellada al terç oest, així com al litoral central.
Amb tot, el dimarts es presenta trist meteorològicament parlant. Un panorama, a més, que empitjorarà amb el pas de les hores i també amb el transcurs de la setmana. Ja dimecres es registraran ruixats importants al Pirineu i Prepirineu, així com a les comarques centrals.
[plantillavirals]
S'ha acabat l'alegria: tornen el fred i els núvols
Toca rescatar els abrics més gruixuts i l'impermeable de l'armari, i mentalitzar-se que tornen dies grisos
ARA A PORTADA
-
«Se'l carregaran»: de la dona de Tejero al paper del rei i el CESID, 10 novetats del 23-F Pep Martí i Vallverdú
-
Mor el colpista Antonio Tejero hores després de desclassificar-se els papers del 23-F Pep Martí i Vallverdú
-
-
Illa evita escalar el conflicte amb ERC pels pressupostos: «Hi ha marge d'acord» Bernat Surroca Albet | Lluís Girona Boffi
-
El Parlament reclama per unanimitat la compareixença d'Illa pel «col·lapse» de Catalunya Lluís Girona Boffi | Bernat Surroca Albet
Publicat el
20 de febrer de 2023 a
les 19:24
Et pot interessar
-
Societat
Mor un motorista en xocar amb un camió a Sants-Montjuïc, a Barcelona
-
Societat
Estel Solé pateix un cas de catalanofòbia i anima a plantar cara: «Estem anestesiats i no ens encenem»
-
Societat
Veïns dels blocs Papallona i Sant Agustí denuncien fons per saltar-se topalls del lloguer
-
Societat
Catalunya no és un país per a infants
-
Societat
Educació fa una nova proposta salarial als sindicats, però la rebutgen per ser «més que insuficient»
-
Societat
Famílies, sindicats i patronals de la concertada exigeixen més recursos: «Caldria incorporar 3.300 docents»
