Els Mossos han aconseguit enxampar un jove de 18 anys de nacionalitat romanesa i veí de Badalona que simulava tenir una disminució psíquica per robar els diners que persones d'edat avançada treien de caixers automàtics de Sant Joan Despí, Viladecans i Gavà.
El delinqüent sempre actuava seguint el mateix 'modus operandi', s'apropava a les víctimes quan estaven traient els diners i els distreia mentre escollia la tecla d'extracció d'efectiu. El jove havia aconseguit un botí de 3.000 euros.
En un dels casos, quan la víctima es va adonar del furt, el lladre no va dubtar en utilitzar la força física. El jove va passar a disposició del jutjat de Gavà, que va decretar la seva llibertat amb càrrecs.
Simulava ser disminuït psíquic per robar ancians
El detingut se li imputen furts i un robatori amb els que hauria assolit 3.000 euros de botí
ARA A PORTADA
-
Una cimera secreta Sánchez-Junqueras a la Moncloa tampoc desbloqueja els pressupostos d'Illa Ferran Casas i Manresa
-
Illa es compromet a impulsar «iniciatives parlamentàries» per a l'IRPF per moure ERC cap als pressupostos Bernat Surroca Albet
-
«Rufián demana aplicar ciència, però ara hem de dir que hi som i després ja veurem la fórmula» Bernat Surroca Albet
-
-
L'Estat pretén que l'acreditació del català dels migrants regularitzats sigui mèrit i no exigència Lluís Girona Boffi
Publicat el
31 de maig de 2014 a
les 13:08
Et pot interessar
-
Societat
Vols el carnet de conduir? Aquestes són les autoescoles amb més aprovats de Catalunya
-
Societat
Nova protesta dels mestres: negar-se a fer sortides i colònies
-
Societat
Nova vaga dels metges: rua reivindicativa per Barcelona per denunciar la sobrecàrrega laboral
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 21 i 22 de febrer
-
Societat
«Santaco» com a punt de trobada en la defensa municipal del català
-
Societat
La nova vida de Tito Álvarez al Carib: «És una terra d'oportunitats»
