Nou ensurt per l’incendi d’un vehicle en aquest diumenge calorós d’agost. Si al migdia s'incendiava un cotxe a la carretera del Portell, prop de Caro, aquesta vegada ha estat a l’Ampolla, concretament al peatge. L’incendi, que s’ha declarat al voltant de les 16:30 h, ha causat ensurt entre els veïns de la zona per la vistositat del fum.
Segons informen els Bombers de la Generalitat, el cotxe s’ha incendiat allà mateix i tot i que s’ha intentat apagar les flames amb un extintor, el foc s’ha acabat estenent pel vehicle. Al lloc dels fets s ha desplaçat una dotació dels Bombers.
S'incendia un cotxe en ple peatge de l'AP-7 a l'Ampolla
La gran columna del fum ha alertat els veïns de la zona
ARA A PORTADA
Publicat el
21 d’agost de 2016 a
les 15:41
Et pot interessar
-
Societat
El jutge manté la presó provisional pel pare investigat per maltractar el seu nadó
-
Societat
Un home ferit per arma blanca en una baralla al barri de la Salut de Badalona
-
Societat
Governar l'educació artística superior
-
Societat
Collboni vol aprofitar l'idil·li amb Junts per introduir les pistoles Taser a la Guàrdia Urbana
-
Societat
Quinze quilòmetres de cues a l'AP-7 per un accident a Montcada i Reixac
-
Societat
El nou mapa del sistema sanitari començarà a desplegar-se el gener de 2027
