Sis persones continuen ingressades en diferents hospitals catalans com a conseqüència de l'accident de Freginals del passat 20 de març. El conductor de l'autocar, un home de 62 anys, continua en estat crític, mentre que els altres 5 pacients es troben en estat menys greu.
Els pacients als centres: Hospital Verge de la Cinta de Tortosa; l’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau; Hospital Clínic de Barcelona, l’Hospital Universitari Vall d’Hebron, Hospital Germans Trias i Pujol (Can Ruti) i Hospital del Mar.
Des de l'última actualització, tres pacients han estat donats d'altra. Un a l’Hospital Clínic de Barcelona, un altre a l’Hospital del Mar i el darrer a l’Hospital Moisès Broggi de Sant Joan Despí.
Sis ferits de l'accident de Freginals continuen ingressats
Societat
El conductor de l'autocar continua en estat crític
ARA A PORTADA
-
Política «Junts s'ha alineat definitivament amb Vox i PP; és un abans i un després» Bernat Surroca Albet
-
-
Política Més enllà de la Francisca: què pensen els votants de Junts sobre habitatge? Lluís Girona Boffi
-
Política El Congrés tomba els decrets d'habitatge i Sánchez meditarà durant el cap de setmana si convoca eleccions Lluís Girona Boffi
-
Política Guerra oberta Junts-Rufián: «Tothom sap que ets un invent de les clavegueres de l'Estat» Oriol March
Publicat el
01 d’abril de 2016 a
les 18:09
Et pot interessar
-
Societat
De migrar des de Gàmbia a ser campió d'Espanya amb el guiatge de l'entrenador: «El gimnàs és casa meva»
-
Societat
Centenars de persones reclamen una vaga general per l’habitatge després de la caiguda dels decrets
-
Societat
El català també necessita un lloc on viure
-
Societat
El Sindicat de Llogateres de Madrid titlla de «circ» la derogació dels decrets d’habitatge
-
Societat
El moviment per l'habitatge bloqueja la sortida de Barcelona per escalfar la manifestació de dissabte
-
Societat
La Xarxa Europea d'Igualtat Lingüística reclama que els algoritmes no «excloguin» l'ús del català
