Sis persones continuen ingressades en diferents hospitals catalans com a conseqüència de l'accident de Freginals del passat 20 de març. El conductor de l'autocar, un home de 62 anys, continua en estat crític, mentre que els altres 5 pacients es troben en estat menys greu.
Els pacients als centres: Hospital Verge de la Cinta de Tortosa; l’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau; Hospital Clínic de Barcelona, l’Hospital Universitari Vall d’Hebron, Hospital Germans Trias i Pujol (Can Ruti) i Hospital del Mar.
Des de l'última actualització, tres pacients han estat donats d'altra. Un a l’Hospital Clínic de Barcelona, un altre a l’Hospital del Mar i el darrer a l’Hospital Moisès Broggi de Sant Joan Despí.
Sis ferits de l'accident de Freginals continuen ingressats
El conductor de l'autocar continua en estat crític
ARA A PORTADA
-
-
-
Jordi Pujol, el llegat (i V): Madrid, font de poder i de disputes Ferran Casas i Manresa | Oriol March
-
Jordi Pujol, el llegat (IV): què és el pujolisme i com es va construir? Ferran Casas i Manresa | Oriol March
-
Jordi Pujol, el llegat (III): ambició familiar a l'ombra del pare Ferran Casas i Manresa | Oriol March
Publicat el
01 d’abril de 2016 a
les 18:09
Et pot interessar
-
Societat
Tots els noms per succeir Omella
-
Societat
«Vull una victòria moral i que Renfe sigui condemnada pel meu accident»
-
Societat
Les entranyes del comerç a Barcelona: dels barris amb poques botigues quotidianes a les zones amb més bars
-
Societat
Els correllengües d'Europa: nacions unides per salvar la identitat
-
Societat
Mor Maria Campuzano, referent en la lluita contra la pobresa energètica
-
Societat
Cau més d'un 54% de les reserves de colònies escolars per la protesta docent
