Retards que poden superar els 60 minuts aquest dissabte a la tarda a sis línies de Rodalies per dos atropellaments mortals a Castelldefels (Baix Llobregat) i Sitges (Garraf).
Les línies afectades són l'R2 sud, l'R13, l'R14, l'R15, l'R16 i l'R17 i Renfe fa desviaments selectius de trens regionals per Vilafranca del Penedès. Segons la companyia ferroviària, el primer dels atropellaments s'ha produït pocs abans de les 15 hores a tocar de Castelldefels estació i s'ha pogut habilitar una via alternativa per als combois.
El segon atropellament s'ha produït uns 45 minuts després entre el nucli de Garraf i Sitges, i obliga a circular per via única entre les dues poblacions. Protecció Civil ha activat la prealerta del Ferrocat.
Sis línies de Rodalies afectades per dos atropellaments mortals en menys d'una hora
Els incidents produïts a Castelldefels i Sitges provoquen retards d'una hora
ARA A PORTADA
Publicat el 20 de març de 2021 a les 16:22
Et pot interessar
-
Societat El tram de Barcelona que concentra més trànsit: 60.000 vehicles al dia
-
Societat Els taxistes hauran de saber un mínim de català per llei
-
Societat La retirada de 53.000 pisos turístics de les plataformes: un gran anunci i també una gran incògnita
-
Societat El temps d'aquest dimarts 16 de setembre: cel ennuvolat i ruixats puntuals
-
Societat Pugen un 39% els delictes sexuals en l'àmbit de la violència de gènere a Barcelona
-
Societat Una nova «Casa Orsola» irromp a la taula de decisions de Collboni