Dos joves han quedat ferits aquest divendres a la nit en l'incendi de la cuina d'un pis a Sant Cugat del Vallès. Segons han informat els Bombers de la Generalitat, el foc es va declarar pocs abans de dos quarts d'onze de la nit en un habitatge situat al número 20 del carrer Pau Casals.
L'oli d'una paella s'havia incendiat i les flames s'havien estès cap a la campana extractora de fums i els armaris del voltant. Com a conseqüència del petit incendi, Oriol T. R., de 25 anys, i Laura M., de 23 anys, van patir cremades a les mans i a l'avantbraç, i van ser evacuats a un centre hospitalari. Es desconeix l'abast de les lesions. Abans de les onze de la nit, es va sufocar l'incendi i ventilar tot el pis.
Sopar accidentat
Dos ferits lleus quan se'ls incendia l'oli d'una paella i les flames s'estenen cap a la campana extractora
ARA A PORTADA
Publicat el
01 d’octubre de 2011 a
les 09:29
Et pot interessar
-
Societat
Els antiavalots dels Mossos desfan les protestes i comencen els desnonaments en cascada de la Mina
-
Societat
La UB es consolida com la millor universitat de l'Estat, segons un rànquing internacional
-
Societat
La Fiscalia investiga Pilar Rahola per delicte d'incitació a l'odi i complicitat amb el genocidi
-
Societat
Tres famílies amb menors implicats, el principi dels desnonaments en cascada anunciats a la Mina
-
Societat Retards de més de mitja hora a l'R2 Sud i als regionals del sud per una incidència a l'estació de França
-
Societat
Vaga a l'aeroport del Prat en plena temporada d'estiu: els treballadors dels fingers protesten per la falta de personal
