Dos creuers que faran la volta al món sortiran de Barcelona aquest dissabte a la tarda. Són dos vaixells d'MSC Cruceros -MSC Magnifica i MSC Poesia, concretament- que faran dues rutes diferents durant quatre mesos i que portaran els creueristes a ports de cinc continents, amb més de 50 destins en 33 països diferents.
[noticiadiari]2/218994[/noticiadiari]
Als vaixells s'hi embarquen 114 catalans. 52 viatjaran al MSC Magnifica i 62, al MSC Poesia. Una ruta porta els passatgers a Argentina, Xile, Perú, les Illes Cook, Austràlia, Nova Caledònia, Indonèsia, Malàisia, Índia i Jordània. L'altra els conduirà per Costa Rica, la costa oest dels Estats Units, Japó, la Xina, Vietnam o Jordània.
Barcelona és l'últim port que fan els creuers abans d'arrencar el viatge, després que ja hagin passat per Citavecchia i Gènova (Itàlia) i Marsella (França) per recollir altres passatgers. D'aquesta manera, el port de la capital catalana també és l'últim lloc on els creuers es troben junts i a partir d'aquest dissabte a la tarda se separaran per començar les travessies. El creuer MSC Magnifica sortirà al voltant de les 16:00 hores i el MSC Poesia, a les 18:00 hores.
[noticiadiari]2/204974[/noticiadiari]
Aquesta aventura no és nova. De fet, es reprèn després de dos anys sense fer-se. A més a més, en aquesta ocasió i per primer cop, la naviliera fa la volta al món amb dos creuers a la vegada. En aquesta edició s'hi ha apuntat 591 espanyols.
[plantillavirals]
Surten de Barcelona dos creuers carregats amb un centenar de catalans que faran la volta al món
Els passatgers passaran quatre mesos viatjant, període en el qual visitaran més de 50 destinacions
ARA A PORTADA
-
Pisos, IRPF i l'ombra del referèndum: les opcions d'Illa per calmar el Parlament i salvar Sánchez Lluís Girona Boffi | Bernat Surroca Albet
-
L'1x1 de l'oposició d'Illa: entre l'exigència dels socis i la xenofòbia ultra O. March / B. Surroca / Ll. Girona
-
Sacsejada d'ERC i els Comuns a Illa perquè acceleri en finançament i habitatge: «Se li acaba el temps» Lluís Girona Boffi | Bernat Surroca Albet
-
Junts posa en mans d'Illa el futur de la legislatura a Madrid: «Així no es pot continuar» Oriol March
-
Publicat el 07 de gener de 2023 a les 14:10
Et pot interessar
-
Societat Red Eléctrica demana aplicar canvis «urgents» per evitar una nova apagada
-
Societat El temps d'aquest dijous 9 d'octubre: alerta per pluges intenses a 22 comarques
-
Societat Plataforma per la Llengua i sindicats educatius insten el Govern a recuperar les tres hores de català al batxillerat
-
Societat Els joves catalans creients són més practicants que la gent gran
-
Societat Més de 4.000 euros: el preu mitjà d'un servei funerari a Catalunya
-
Societat Còctel d'aturades a Catalunya el 15 d'octubre: totes les vagues i mobilitzacions que coincideixen