Dos creuers que faran la volta al món sortiran de Barcelona aquest dissabte a la tarda. Són dos vaixells d'MSC Cruceros -MSC Magnifica i MSC Poesia, concretament- que faran dues rutes diferents durant quatre mesos i que portaran els creueristes a ports de cinc continents, amb més de 50 destins en 33 països diferents.
[noticiadiari]2/218994[/noticiadiari]
Als vaixells s'hi embarquen 114 catalans. 52 viatjaran al MSC Magnifica i 62, al MSC Poesia. Una ruta porta els passatgers a Argentina, Xile, Perú, les Illes Cook, Austràlia, Nova Caledònia, Indonèsia, Malàisia, Índia i Jordània. L'altra els conduirà per Costa Rica, la costa oest dels Estats Units, Japó, la Xina, Vietnam o Jordània.
Barcelona és l'últim port que fan els creuers abans d'arrencar el viatge, després que ja hagin passat per Citavecchia i Gènova (Itàlia) i Marsella (França) per recollir altres passatgers. D'aquesta manera, el port de la capital catalana també és l'últim lloc on els creuers es troben junts i a partir d'aquest dissabte a la tarda se separaran per començar les travessies. El creuer MSC Magnifica sortirà al voltant de les 16:00 hores i el MSC Poesia, a les 18:00 hores.
[noticiadiari]2/204974[/noticiadiari]
Aquesta aventura no és nova. De fet, es reprèn després de dos anys sense fer-se. A més a més, en aquesta ocasió i per primer cop, la naviliera fa la volta al món amb dos creuers a la vegada. En aquesta edició s'hi ha apuntat 591 espanyols.
[plantillavirals]
Surten de Barcelona dos creuers carregats amb un centenar de catalans que faran la volta al món
Els passatgers passaran quatre mesos viatjant, període en el qual visitaran més de 50 destinacions
ARA A PORTADA
-
-
Sánchez manté l'oferta de diàleg a Junts malgrat la ruptura: «Seguirem aquesta estratègia fins al 2027» Bernat Surroca Albet
-
«La limitació de compra d'habitatges, sense prohibir res, foragitaria els fons d'inversió» David Cobo
-
-
Acord PSC-BComú per frenar l'expansió de botigues de mòbils i «accelerar» rehabilitacions al Besòs David Cobo
Publicat el 07 de gener de 2023 a les 14:10
Et pot interessar
-
Societat
El CAP de les Corts de Barcelona passa a dir-se «Ernest Lluch» en homenatge a l'exministre
-
Societat
El temps del cap de setmana del 8 i 9 de novembre: avís per vent perillós i pluges al país
-
Societat
Catalunya es converteix en la casa de les llengües minoritzades d'Europa
-
Societat
Aitana, Joan Dausà o Pau Cubarsí: descobreix tots els nous caganers d'aquest Nadal
-
Societat
Detenen membres de l'organització veneçolana «Tren de Aragua» a Barcelona i Girona
-
Societat
Gairebé el 70% dels ciutadans de l'Estat no confien de forma general en les notícies que llegeixen
