Dos creuers que faran la volta al món sortiran de Barcelona aquest dissabte a la tarda. Són dos vaixells d'MSC Cruceros -MSC Magnifica i MSC Poesia, concretament- que faran dues rutes diferents durant quatre mesos i que portaran els creueristes a ports de cinc continents, amb més de 50 destins en 33 països diferents.
[noticiadiari]2/218994[/noticiadiari]
Als vaixells s'hi embarquen 114 catalans. 52 viatjaran al MSC Magnifica i 62, al MSC Poesia. Una ruta porta els passatgers a Argentina, Xile, Perú, les Illes Cook, Austràlia, Nova Caledònia, Indonèsia, Malàisia, Índia i Jordània. L'altra els conduirà per Costa Rica, la costa oest dels Estats Units, Japó, la Xina, Vietnam o Jordània.
Barcelona és l'últim port que fan els creuers abans d'arrencar el viatge, després que ja hagin passat per Citavecchia i Gènova (Itàlia) i Marsella (França) per recollir altres passatgers. D'aquesta manera, el port de la capital catalana també és l'últim lloc on els creuers es troben junts i a partir d'aquest dissabte a la tarda se separaran per començar les travessies. El creuer MSC Magnifica sortirà al voltant de les 16:00 hores i el MSC Poesia, a les 18:00 hores.
[noticiadiari]2/204974[/noticiadiari]
Aquesta aventura no és nova. De fet, es reprèn després de dos anys sense fer-se. A més a més, en aquesta ocasió i per primer cop, la naviliera fa la volta al món amb dos creuers a la vegada. En aquesta edició s'hi ha apuntat 591 espanyols.
[plantillavirals]
Surten de Barcelona dos creuers carregats amb un centenar de catalans que faran la volta al món
Els passatgers passaran quatre mesos viatjant, període en el qual visitaran més de 50 destinacions
ARA A PORTADA
Publicat el
07 de gener de 2023 a
les 14:10
Et pot interessar
-
Societat
Els ciutadans espanyols en quarantena a Madrid estaran aïllats fins al 21 de juny: així funciona el protocol
-
Societat
Es disparen les denúncies per discriminació lingüística: la Generalitat va rebre'n 3.600 el 2025
-
Societat
Més de la meitat de migrants que arriben marxen al cap de pocs anys
-
Societat
Educació xifra el seguiment de la vaga en un 35% però manté el silenci sobre les negociacions
-
Societat
El cas del creuer MV Hondius: què ens ensenya el brot d’hantavirus sobre salut pública
-
Societat
Barcelona prepara més suports a la regularització de migrants al pavelló de Montjuïc
