L'atropellament d'una persona a l'estació de Camarles ha obligat a interrompre completament la circulació de trens per aquest tram del Baix Ebre entre l'Ametlla de Mar i l'Aldea. Això afecta tant la línia R16 de Rodalies com els trens regionals cap al País Valencià.
De fet, segons ha informat Adif, el comboi que ha atropellat la víctima és un Euromed que anava fins a Alacant. En un primer moment s'ha mantingut la circulació per una de les vies, però poc abans de les 19.00 hores Adif ha informat que la segona via quedava també tallada. Protecció Civil ha posat en prealerta el pla per emergències en el transport de viatgers per ferrocarril (Ferrocat).
A les 20.30 hores, un cop les autoritats forenses han retirat el cadàver, s'ha restablert el pas de trens entre l'Ametlla de Mar il'Aldea, de manera que s'anirà recuperant la circulació. Durant l'estona que ha estat interrompuda, Renfe ha habilitat un servei alternatiu per carretera entre les estacions afectades.
Tall a la línia R16 per un atropellament
La interrupció del servei també ha afectat els trens regionals i de llarga distància cap al País Valencià durant una hora i mitja
- Una viatgera esperant a l'estació de l'Aldea-Tortosa-Amposta -
- ACN
ARA A PORTADA
Publicat el
11 de desembre de 2022 a
les 20:34
Et pot interessar
-
Societat
Restabliment de mínims de l'R3 cinquanta dies després
-
Societat
El forat negre a les vies
-
Societat
Mor un home d'edat avançada en un incendi a una casa de Begues
-
Societat
El Govern ressuscita l’Eix Transversal Ferroviari en plena crisi de Rodalies
-
Societat
Espanya, l'estat amb més calbs del món
-
Societat
La guerra a l'Orient Mitjà trastoca les vacances de Setmana Santa
