Un accident entre tres vehicles a la C-16 a Bagà provoca, en aquests moments, el tall de la via en els dos sentits de la marxa i cues de més de 2 km. El Servei Català de Trànsit ha informat del sinistre a les 18.01 h d'aquest dimarts a la tarda en el punt quilomètric 118, en sentit nord.
A la zona hi treballen quatre ambulàncies del Servei d'Emergències Mèdiques (SEM), un helicòpter medicalitzat, dues patrulles dels Mossos d'Esquadra i dues dotacions dels Bombers de la Generalitat. Pel que fa a les persones implicades, el SEM informa de cinc afectats dels quals es desconeix el seu estat de salut.
Divendres passat, a la mateixa carretera i també a l'alçada de Bagà, es va produir un xoc frontal entre dos turismes que va obligar a tallar la via durant gairebé tres hores i va provocar retencions molt importants durant tota la tarda.
Hi haurà ampliació.
Tallada la C-16 per un accident amb tres vehicles implicats a Bagà
El sinistre s'ha produït al punt quilomètric 118 en sentit nord i provoca cues de més de dos quilòmetres
ARA A PORTADA
Publicat el 29 de març de 2022 a les 17:23
Et pot interessar
-
Societat Un apicultor utilitza les seves abelles per atacar una patrulla de Mossos
-
Societat Un incendi en una residència de gent gran provoca un mort i 19 ferits a Saragossa
-
Societat Sense congestions a les carretes amb l'operació sortida del pont pràcticament completada
-
Societat El cognom en perill d'extinció: el tenen 64 persones i només està viu a la demarcació de Barcelona
-
Societat El temps del cap de setmana del 7 i 8 de juny: cel assolellat i temperatures estiuenques
-
Societat Evacuats els 70 passatgers d'un tren avariat dins d'un túnel a Sitges