Operaris de les companyies subministradores han tallat 47 connexions il·legals a la xarxa elèctrica i tres a la d'aigua potable en una operació desplegada aquest dilluns al barri de Sant Josep Obrer de Reus. Un dispositiu especial de suport de la Guàrdia Urbana i dels Mossos d'Esquadra ha donat cobertura als treballadors encarregats de la tasca efectuar els talls. Per la seva banda, el cos policial municipal ha obert diligències per la via penal per les connexions il·legals a les xarxes.
Els agents també han identificat els ocupants dels habitatges i han requisat el material elèctric per efectuar-les, que serà posat a disposició judicial. L'operació s'ha centrat en edificis dels carrers Mare de Déu del Saliente, Mare de Déu de Guadalupe, Mare de Déu de la Cabeza i Mare de Déu de la Macarena. Segons la Guàrdia Urbana reusenca, el dispositiu desplegat forma part de la col·laboració dels cossos policials amb les empreses de subministraments per garantir la seguretat dels operaris durant els talls.
Tallen 47 connexions fraudulentes a la xarxa elèctrica i tres d'aigua a Reus
La Guàrdia Urbana ha obert diligències penals per les connexions il·legals a la xarxa, ha identificat els ocupants dels habitatges i ha requisat material elèctric
ARA A PORTADA
Publicat el 04 de juny de 2018 a les 21:20
Et pot interessar
-
Societat
Calendari laboral 2026 a Catalunya: tots els dies festius i ponts de l'any
-
Societat
El temps d'aquest dijous 11 de desembre: més núvols i baixada de temperatures
-
Societat
Desarticulen un grup liderat per un famós endocrí que traficava amb medicaments il·legals i dopants
-
Societat
El camí rural escolar del col·legi Avenç es manté obert tot i les restriccions per la pesta porcina
-
Societat
L'Església catalana va atendre la xifra rècord de 890.000 persones el 2024
-
Societat
Gairebé 2.000 persones ja dormen al carrer a Barcelona
