El restaurant Noma de Copenhaguen, a Dinamarca, ha anunciat que tanca temporalment les portes per les pèrdues de 227.000 euros registrades durant el 2021. El negoci compta amb 3 estrelles Michelin i ha estat considerat fins a 5 vegades com el millor del món, segons la llista The World's 50 Best Restaurants. També és el més car, amb un menú complet per persona de 5.000 corones daneses, que serien 671 euros.
En un document presentat a l'Autoritat Comercial Danesa, el restaurant detalla que en el tancament del 2021 va registrar pèrdues d'1,69 milions de corones (227.000 euros), una xifra molt elevada malgrat haver rebut compensacions econòmiques del Govern danès pels tancaments a causa de la pandèmia.
Durant aquesta temporada, el restaurant estarà tancat i es traslladarà a una nova ubicació. Segons ha informat el copropietari i xef René Redzepi, l'equip viatjarà per tot el món "per cuinar i aprendre" i reobriran el local de Copenhaguen el 2023.
El restaurant ofereix una àmplia oferta de propostes extravagants, amb plats elaborats a partir de pètals de flors, arrels, molsa, insectes, potes d'ànec o llimacs marins, entre altres.
[plantillavirals]
Tanca temporalment el restaurant més car del món després de registrar grans pèrdues econòmiques
El negoci Noma es troba a Copenhaguen i va cloure el 2021 amb un deute de 227.000 euros
- El restaurant Noma té 3 estrelles Michelin. -
- Noma
ARA A PORTADA
Publicat el 09 de juliol de 2022 a les 17:00
Et pot interessar
-
Societat
Catalunya es converteix en la casa de les llengües minoritzades d'Europa
-
Societat
Aitana, Joan Dausà o Pau Cubarsí: descobreix tots els nous caganers d'aquest Nadal
-
Societat
Detenen membres de l'organització veneçolana «Tren de Aragua» a Barcelona i Girona
-
Societat
Gairebé el 70% dels ciutadans de l'Estat no confien de forma general en les notícies que llegeix
-
Societat
El temps d'aquest divendres 7 de novembre de 2025: boira, núvols i pluja a 12 comarques
-
Societat
Dos Roses, el restaurant de la Canonja amb la carta 100% en català
