L'Ajuntament de Barcelona ha convocat 282 places per entrar a formar part del cos, 22 més de les previstes per les vacants de la convocatòria de 150 places del 2018 i de la de 233 del 2019. Les proves presentaran algunes novetats. Per començar, l'examen presentarà novetats en la prova de cultura general, després que Només 477 dels 3.903 candidats la superessin en l'última convocatòria. 
A partir d'ara només abordarà qüestions d'actualitat política, econòmica, social i cultural les notícies publicades en mitjans de comunicació els últims sis mesos.
També es flexibilitza el criteri sobre els tatuatges, que deixaran d'estar prohibits. Això sí, no es permetran aquells amb contingut "contrari als principis, valors i competències" establerts al Codi d'ètica de la Policia de Catalunya. També es deixarà d'exigir una alçada mínima als aspirants a agent, com passava fins ara.
L'Ajuntament també inclou una prova voluntària d'anglès de nivell B2 que permetrà millorar cinc punts la nota final. 
Els aspirants tenen ara 20 dies naturals per presentar les instàncies. L'Ajuntament vol potenciar l'entrada de dones al cos i per això ha impulsat la campanya "Som dones som urbanes".
							
																					
														
								Tatuatges permesos i menys cultura general: nous requisits per accedir a la Guàrdia Urbana a Barcelona
L'Ajuntament ja convocat 282 places per entrar a formar part del cos
ARA A PORTADA
Publicat el 19 de febrer de 2020 a les 19:46
																			
								Et pot interessar
- 
												 Societat
												Afectacions de la jornada de vaga al Tram: els horaris Societat
												Afectacions de la jornada de vaga al Tram: els horaris
- 
												 Societat
												Quin és l'origen de la Castanyada? Societat
												Quin és l'origen de la Castanyada?
- 
												 Societat
												El temps d'aquest divendres 31 d'octubre de 2025: boires i cel enteranyinat Societat
												El temps d'aquest divendres 31 d'octubre de 2025: boires i cel enteranyinat
- 
												 Societat
												Mor un home en caure d'una alçada de 14 metres mentre treballava en el sostre d'una empresa de Viladecans Societat
												Mor un home en caure d'una alçada de 14 metres mentre treballava en el sostre d'una empresa de Viladecans
- 
												 Societat
												Condemnen a presó el tuitaire que volia «perseguir» la família que va demanar més castellà a l'escola de Canet Societat
												Condemnen a presó el tuitaire que volia «perseguir» la família que va demanar més castellà a l'escola de Canet
- 
												 Societat
												Un congrés internacional i una exposició commemoraran el centenari de la mort de Gaudí Societat
												Un congrés internacional i una exposició commemoraran el centenari de la mort de Gaudí

 
															 
															 
															 
															 
															