El temps d'aquest dimarts 27 d'agost: els ruixats afluixen i torna la calor

La previsió del Meteocat a mitjà termini és de més estabilitat meteorològica amb el permís, això sí, d'una nuvolositat variable

Publicat el 26 d’agost de 2024 a les 19:04

Després d'un dia de pluges intenses en nou comarques del país, la previsió del Servei Meteorològic de Catalunya (Meteocat) per a les hores entrants és de més estabilitat.

De fet, el pronòstic dels i les expertes per a aquest dimarts ens indica que la nuvolositat serà variable i que la jornada ens deixarà alguns ruixats de tarda aïllats en zones de muntanya. Pel que fa a la temperatura, també apunten que tirarà clarament a l'alça. Però anem per pams.

El dia començarà amb alguns núvols baixos sobretot en algun punt del litoral i prelitoral, on el Meteocat no descarta algun ruixat aïllat a primera hora, sobretot en punts del litoral central. 

De cara a la tarda, s'esperen també alguns ruixats i tempestes a les mateixes zones, això sí, no seran ni tan extensos ni tan intensos com els que s'han viscut aquest dilluns.

El pronòstic a mitjà termini

I pel que fa als pròxims dies, la previsió és que domini el temps tranquil amb el permís d'algun ruixat de tarda i unes temperatures que, lleugerament, tiraran una mica més cap amunt.