Després d'una primera tongada de ruixats, aquest divendres la pluja tornarà a fer acte de presència. Aquest cop, però, només al litoral central. Segons la previsió del Servei Meteorològic de Catalunya (Meteocat), al matí ja hi haurà nuvolositat abundant a les comarques de la meitat est i amb la possibilitat que caigui algun ruixat local al litoral central i a l'extrem nord-est.
A la resta predominarà el sol, però també arribaran alguns núvols alts i mitjans. De cara a la tarda, aquests seran més nombrosos en general i encara hi haurà la possibilitat que caigui algun ruixat local a punts propers al litoral central. La temperatura, per la seva banda, experimentarà una tendència a ser lleugerament més baixa o en general quedar sense grans canvis.
#PrediccióDemà
— Meteocat (@meteocat) October 10, 2024
Demà es preveu:
🌥 molts núvols al litoral i prelitoral central i al quadrant nord-est, on s'esperen ruixats 🌦 dispersos, puntualment intensos de matinada
🌊 lleugera alteració marítima
Tens més detalls del temps en el butlletí 👇: https://t.co/lrWXpXK9Eo pic.twitter.com/l5fjg51F4s
I el cap de setmana, què?
Pel que fa al dissabte, els experts i expertes del Meteocat han vaticinat que arribarà una massa de núvols més abundants de sud-oest cap a nord-est, amb possibilitat d'algun ruixat cap al terç sud del territori, poc important en conjunt. Diumenge, per la seva banda, tindrem més estones de sol i la temperatura observarà una clara tendència a pujar.