Un motorista va morir aquest dimarts al districte de Nou Barris de Barcelona en un sinistre amb un camió implicat, segons ha informat l’Ajuntament de Barcelona. Fins al lloc dels fets s’hi van traslladar unitats de la Unitat d’Investigació i Prevenció de l’Accidentalitat (UIPA) de la Guàrdia Urbana i del Sistema d’Emergències Mèdiques.
L’accident va tenir lloc cap a les 15 hores de la tarda a l’Avinguda Meridiana. El consistori lamenta la mort del motorista – un home de 43 anys - i trasllada el seu condol a la família i amistats. També referma el seu compromís per a continuar treballant per reduir les víctimes en els sinistres de trànsit.
La tragèdia se suma als dos motoristes que han perdut la vida en una sola setmana a la capital catalana. Una motorista de 26 anys va morir el passat divendres a la matinada en un accident a l'Eixample de Barcelona. Segons explica una nota de premsa de la Guàrdia Urbana, la conductora va perdre el control de la motocicleta a la cruïlla del carrer Aragó amb el carrer Comte Borrell.
A més, el dimecres passat es va comunicar la mort d'un altre motorista al districte de Nou Barris en un sinistre amb un camió implicat. Fins al lloc dels fets s’hi van traslladar unitats de la Unitat d’Investigació i Prevenció de l’Accidentalitat (UIPA) de la Guàrdia Urbana i del Sistema d’Emergències Mèdiques. L’accident va tenir lloc cap a les tres de la tarda a l’Avinguda Meridiana.
Tercer motorista mort a Barcelona en una sola setmana
Societat
L'accident es va produir dimarts a Nou Barris, i se suma a les altres dues víctimes que han perdut la vida a la capital catalana quan anaven amb moto
- El jutge a -
- Polònia
ARA A PORTADA
-
-
Política El Govern demana al Tribunal de Comptes que apliqui l'amnistia i aixequi les mesures cautelars per l'1-O Redacció
-
Societat Eclipsi total del 12 d'agost: tot el que cal saber per aprofitar una oportunitat històrica Blai Casas
-
Societat L'Ebre rebrà l'eclipsi amb propostes exclusives, ple total i allotjaments d'última hora a preus disparats Sílvia Berbís Morelló
Publicat el
20 d’abril de 2022 a
les 20:57
Et pot interessar
-
Societat USTEC acusa el Govern d'ocultar el «nyap» de les proves PISA per evitar el debat públic
-
Societat
Els Bombers envien un equip d'analistes forestals als grans incendis de Madrid
-
Societat
Morandi a Catalunya
-
Societat
Territori veu indicis per sancionar l'empresa del foc de les Gavarres
-
Societat
Adif farà una conducció provisional perquè l'aigua torni a circular pel Rec Comtal
-
Societat Mor un treballador de les obres del Camp Nou en rebre un cop al cap
