‼️ Circula un missatge de WhatsApp que alerta d'un atemptat terrorista "imminent" i demana que s'eviti el transport públic i altres punts d'interès. És fals!
T'ha arribat un missatge d'«atemptat imminent»? No el comparteixis, és fals
Els Mossos d'Esquadra han alertat a través de xarxes socials que la informació és falsa; Catalunya i l'Estat es mantenen en nivell 4 de perill
ARA A PORTADA
-
-
-
Nou revés a Sánchez i Montero: Junts tomba amb PP i Vox els objectius de dèficit Bernat Surroca Albet
-
Vox salva el PP al País Valencià: les cessions de Pérez Llorca als ultres per ser president Lluís Girona Boffi
-
Pérez Llorca, l'hoteler i llanterner de Mazón que aconsegueix la corona del Govern valencià Moisés Pérez Pascual
Publicat el 19 d’octubre de 2023 a les 19:54
Actualitzat el 19 d’octubre de 2023 a les 20:04
Els Mossos d'Esquadra han alertat aquest dijous a través de xarxes socials que el missatge sobre un "atemptat imminent" és fals i que no es difongui. El missatge parla d'estar al nivell 5 d'alerta terrorista i demana que s'eviti el transport públic i altres punts d'interès. No cal fer-ne cas perquè no és cert.
Et pot interessar
-
Societat
El temps d'aquest divendres 28 de novembre: núvols alts i cel tapat
-
Societat
Evitar que Martorell sigui un «precedent»: nou pas dels Comuns contra la restricció a les fonts d'aigua
-
Societat
Els sindicats rebutgen el calendari de negociacions plantejat per Educació i convoquen noves mobilitzacions
-
Societat
Dana, sushi o caputxino: quines són les noves paraules que incorpora el diccionari català?
-
Societat
L'informe de Càritas que desmunta els mites de l'extrema dreta
-
Societat
Mor el conductor d’un turisme en un accident a l’enllaç de l’A-2 cap a l’AP-7 a Martorell
