The Targarians són un grup de Tàrrega a qui van robar part de la bateria i l'equip de so. Ara, i després d'estar a punt d'abandonar el grup, han aconseguit recaptar, a través de la plataforma de micromecenatge Verkami, els 4.000 euros que es plantejaven per poder continuar endavant amb el projecte.
En total, i després d'una campanya que es va allargar des del 28 d'octubre i fins al 6 de desembre, han recaptat 4.485 euros que els permetran seguir amb el grup. Ara, però, també els toca repartir les recompenses per als 161 mecenes que han fet aportacions. Per aquest motiu, han organitzat un concert solidari a Tàrrega.
Un dels membres del grup, Francesc Casals, ha explicat a TV3 que, tal i com es van plantejar, "els diners que s'aconsegueixin, donar-los a l'escola de música de Tàrrega perquè pogués comprar nous instruments per a les futures generacions i tingui repercussió per a tota la societat targarina".
The Targarians aconsegueix els diners per comprar els instruments que els van robar
Societat
El grup de Tàrrega programa un concert solidari per donar les recompenses de la campanya de micromecenatge que els ha permès recaptar els 4.000 euros necessaris
ARA A PORTADA
-
Política Noves receptes d'independència: Gal·les i Escòcia recuperen l'optimisme Bernat Castanyer Colomer
-
-
Societat Onze ferits i carrers inundats: els efectes de les pluges al Baix Penedès i al Tarragonès Neus Climent / Agències
-
Successos Afectats per l’aiguat al càmping Arc de Berà: «El cotxe ja el puc llençar, veurem qui ho paga» ACN
-
Societat El Govern argumenta que no es va enviar l'ES-Alert perquè el nivell d’alerta «no estava justificat» Neus Climent / Agències
Publicat el
08 de desembre de 2015 a
les 14:47
Et pot interessar
-
Societat
Centenars d’antifeixistes planten cara a la manifestació ultra de Save Europe Act a Barcelona
-
Societat
El govern espanyol reforça la vacunació i recondiciona els centres educatius de Ceuta després de la crisi migratòria
-
Societat
Una incidència entre Castelldefels i Garraf afecta l’R2 Sud, l’R13, l’R14, l’R15, l’R16 i l’R17
-
Societat
«Ser bomber voluntari és pujar al camió i no saber ni quan ni com tornaràs a casa»
-
Societat
«A l’estiu, Gràcia perd una mica l’essència del barri»
-
Societat Un nou bus de TMB circularà al voltant del Camp Nou els dies de partit del Barça
