[vimeo]154012772[/vimeo]
El fotògraf sabadellenc José Ángel Arroyos ha creat un time-lapse des del cim de La Mola. La Mola és la muntanya més alta del Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l'Obac amb 1104 metres d'altitud.
La intenció del fotògraf és mostrar "com els núvols s'arrosseguen pel Vallès i el Bages, i, com queden atrapats a les ciutats el fum i tota la contaminació", un fenomen més fort durant l'anticicló.
«Time-lapse» dels efectes de l'anticicló des de l'aire
El fotògraf sabadellenc José Ãngel Arroyos, l'ha fet des del cim de la Mola
ARA A PORTADA
Publicat el
25 de juny de 2016 a
les 16:53
Et pot interessar
-
Societat Mor un ciclista en un accident amb un turisme a l'N-340 a Pallejà
-
Societat La policia desallotjarà les platges de Barcelona a primera hora del matí
-
Societat
Toc, flabiol i la certesa dels dubtes
-
Societat
Una vintena de dotacions dels Bombers treballen en un incendi forestal a Tremp
-
Societat
Desallotgen una de les Quatre Torres de Madrid per un incendi
-
Societat Per què el foc és molt més que flames? La ciència darrere de la nit de Sant Joan
