[tempsinfo]
S'han acabat les vacances de Setmana Santa, però sembla que la meteorologia no se n'ha adonat. El cel de Catalunya no reflectirà l'estat d'ànim dels catalans que tornen a la feina i estarà copsat pel sol i les temperatures càlides de la primavera. Si bé, els termòmetres baixaran lleugerament en comparació als darrers dies.
A Barcelona es registraran 13 graus durant la primera meitat del dia, que s'enfilaran fins al 20 a la tarda. A Girona les temperatures cauran fins als 8 graus al matí i arribarà als 23 a la tarda. A Lleida, es registraran 7 graus a primera hora i 27 després de dinar, mentre que a Tarragona, el mercuri s'elevarà des dels 12 graus matinals fins als 18.
[noticiadiari]2/254716[/noticiadiari]
Amb tot, no s'esperen precipitacions a cap punt del país i només alguns bancs de núvols baixos taparan els rajos de sol en algun moment de la jornada. Sobretot, a l'extrem nord i fins el migdia. El vent tampoc serà protagonista en cap punt del país, més enllà d'alguna ratxa superior als 40 quilòmetres per hora a l'interior de la meitat oest.
[plantillavirals]
Tocarà veure la primavera des de la finestra de l'oficina: sol i calor aquest dimarts
Societat
Tot i que les mínimes i les màximes descendiran lleugerament en el retorn a la feina, l'estabilitat meteorològica no es trencarà
- Sortida del sol a Barcelona -
- Alfons Puertas / Observatori Fabra
ARA A PORTADA
-
Societat El futur dels pisos turístics esvera Catalunya: totes les cares del xoc per la nova regulació David Cobo
-
Societat «Els governs seran cada vegada més gestors de tragèdies» Pep Martí i Vallverdú | Arnau Urgell i Vidal
-
-
Societat «Les elits encara pensen que la recerca és finançament, quan és talent i regulació» Pep Martí i Vallverdú
-
Economia «El que volem veure és el pla d'infraestructures que prepara el Govern» Pep Martí i Vallverdú
Publicat el
10 d’abril de 2023 a
les 16:35
Et pot interessar
-
Societat
La manca de secretaris interventors «paralitza» els ajuntaments petits
-
Societat «La vaga del dia 8 és un anunci del que podria passar»: l'ultimàtum d'USTEC en la represa del curs polític
-
Societat
Ceuta, Lampedusa i Gaza miralls d’Europa (i 2)
-
Societat
Un robot xinès supera el rècord mundial d'Usain Bolt en els 100 metres d'atletisme
-
Societat
Detingut el propietari del cotxe calcinat que hauria originat l'incendi de l'Alt Penedès
-
Societat
Inici de curs educatiu convuls després d'un any de mobilitzacions «històriques»: i ara, què?
