Tona acollirà els dies 6, 7 i 8 de maig el primer festival internacional de màgia de la comarca d’Osona. Tres dies sencers d’espectacles protagonitzats per artistes locals i estrangers, en molts casos premiats o reconeguts a nivell mundial.
El festival, organitzat per la productora Ironic Art i l’Ajuntament de Tona, engegarà el divendres amb un sopar màgic al restaurant La Ferreria. Tindrà un cost de 35 euros i inclourà espectacles de màgia i uns plats deliciosos i molt sorprenents. Hi ha confirmada la presència del Màgic Andreu i altres professionals que participaran a l’esdeveniment al llarg de tot el cap de setmana. Cal fer la reserva per telèfon al 93 812 53 56 i les places són limitades.
Al llarg del dissabte, hi ha prevista una extensa llista d’actuacions, repartides per diverses localitzacions de la població. S’hi podran veure les propostes del mag tonenc Arnau Colomo, l’espectacle itinerant de Fèlix Brunet Bicicadabra, el Viu La Màgia de David el Mag, la gala infantil El Gran Thuston i a la nit, l’eix clau del festival: la gran gala internacional amb un munt de mags premiats internacionalment. Així doncs, es podran veure els trucs i tècniques de Norbert Ferré, Raul Black, David Baró, Charlie Mag i Enric Magoo. L’espectacle estarà presentat pel mag i director artístic del festival Jordi Pota (Mag Pota).
El diumenge, durant tot el dia, continuarà la màgia pels carrers, la plaça Major i el pavelló de Tona amb el Drac Màgic del Mag Xule, el Clàssic de Fèlix Brunet i la clausura i colofó de 1r Festival Internacional de Màgia de Tona, el Genius del Màgic Andreu i la seva filla Joana, a les 6 de la tarda al pavelló.
Tona acollirà el maig el primer festival internacional de màgia d'Osona
Norbert Ferré, Raul Black, David Baró, Charlie Mag, el Màgic Andreu i Enric Magoo, algunes de les propostes
ARA A PORTADA
-
El control català de la Zona Franca: un pas estratègic condicionat pel fangar de Madrid Lluís Girona Boffi
-
Els nous pressupostos preveuen 4.693 milions d'euros més de despesa fins al 2030 Bernat Surroca Albet
-
-
Un compte conjunt de Zapatero i la seva dona va rebre un milió i mig d'euros entre el 2020 i el 2025 Redacció
Publicat el
13 d’abril de 2016 a
les 18:10
Et pot interessar
-
Societat
Barcelona, la ciutat que sempre va mirar al Mediterrani
-
Societat
El govern espanyol preveu que els passatgers del creuer amb hantavirus acabin a casa la quarentena
-
Societat
Els estudiants afegeixen pressió a Educació amb una nova jornada de vaga
-
Societat
El pla contra la multireincidència dels Mossos redueix un 40% els fets delictius al bus urbà de Barcelona
-
Societat
Desconvocada la vaga a Rodalies prevista pel 27 de maig i el 5 de juny
-
Societat
Mor la «mare» dels caganers, Anna Maria Pla Massot, als 79 anys
