La primera cadena d'hamburgueses va aterrar a Barcelona el 1978. Era el primer restaurant de menjar ràpid de la ciutat i oferia les hamburgueses típiques americanes que els catalans només veien a través de la gran pantalla. Estava ubicat al número 3 de la plaça Franecsc Macià.
Més de tres dècades després torna Pokin's. La icònica marca ressuscita i ho fa com un restaurant únicament de delivery. La producció es faria en una cuina fantasma i el producte s'entregaria a domicili, segons ha informat el portal Podios.
L'empresa que fins ara tenia els drets d'explotació de Pokin's és The Eat Out Group, propietària de Pans & Company, Ribs i FresCo. I, ara, queda en mans de Hunger Brands, en mans de l'exdirector de VICE i un exdirectiu de Desigual.
Fent memòria, Pokin's era un punt de trobada a la ciutat on els joves podien gaudir hamburgueses servides per cambrers uniformats i una decoració típica americana. Hamburguesa, patates i begudes, només per un cost de 500 pessetes (3 euros). Més endavant, amb l'arribada d'altres cadenes a la ciutat, el local va canviar la seva oferta i va apostar per entrepans locals, sota el nom de Bocatta. Va tancar a mitjans dels 90.
[plantillavirals]
Torna Pokin's, la primera cadena d'hamburgueses que va aterrar a Barcelona
El retorn serà en format "delivery", és a dir, producció en una cuina fantasma i entrega del producte a domicili
- Imatge comercial de la històrica Pokin's -
- Todocolección
ARA A PORTADA
Publicat el 12 de maig de 2022 a les 19:46
Et pot interessar
-
Societat
El temps d'aquest divendres 21 de novembre: alerta per neu i vent a cinc comarques
-
Societat
Les tres claus de la nova mobilitat a l'entorn del Camp Nou en dia de partit
-
Societat
Barcelona preveu iniciar a finals del 2027 les obres per recuperar el Tramvia Blau
-
Societat
Els Mossos interroguen les germanes i la psicoterapeuta de Jonathan Andic
-
Societat
El Meteocat activa alertes a nou comarques per neu, vent i mal estat de la mar
-
Societat
El 30% de les europees majors de 15 anys patiran violència de gènere, segons l’OMS
