El president de la Generalitat, Quim Torra, vol demanar una ajuda econòmica per als pares que no puguin anar físicament a treballar perquè han de tenir cura dels fills i no tenen amb qui fer-ho. Aquesta és la reclamació que Torra preveu fer en la reunió amb el president del govern espanyol, Pedro Sánchez, i la resta de presidents autonòmics que se celebrarà aquest diumenge a les 10 del matí, segons ha avançat el diari Ara en una entrevista que es publicarà diumenge.
Segons el president, cal ajudar "les milers de famílies preocupadíssimes" en aquesta situació. En aquest sentit, ha recordat que el Govern "no està en condicions" d'obrir les escoles catalanes i per tant ha assenyalat que hi ha "un problema".
Torra ha insistit que cal que les administracions facin "tot el possible" per pal·liar els efectes de la crisi sobre les empreses i els ciutadans i ha recordat que el ministre de Seguretat Social, José Luis Escrivá, ja va proposar en un inici que es pogués compensar les famílies que es trobessin en aquesta situació, encara que no es va acabar materialitzant.
[noticiadiari]2/201655[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/201853[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/201487[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/201411[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/201791[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198469[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/197029[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198064[/noticiadiari]
Torra demanarà a Sánchez una ajuda econòmica per als pares que no puguin treballar perquè han de cuidar els fills
El cap de l'executiu català es reunirà diumenge amb el president espanyol i els presidents autonòmics
- Una parella de jubilats passejant pel Mercat de Vic. -
- Adrià Costa
- Dos voluntaris de protecció civil concersant amb una agent de mercats. -
- Adrià Costa
- Passeig del Ter de Manlleu. Fase 0. -
- Adrià Costa
- Torra, presentant l'informe -
- Govern
- -
- Albert Alemany
- -
- Albert Alemany
- Un home treballa amb mascareta en un servei funerari -
- Europa Press
ARA A PORTADA
-
Mazón anuncia una compareixença per la dana i diu que «es fa càrrec» dels insults dels familiars de les víctimes Natàlia Pinyol
-
-
Sánchez admet cobraments en efectiu, però sempre «dins de la legalitat»: «El finançament del PSOE és net» Bernat Surroca Albet
-
ERC, davant del «trencament» de Puigdemont amb Sánchez: entre l'escepticisme i el compromís amb la negociació Bernat Surroca Albet
-
Publicat el 09 de maig de 2020 a les 19:44
Et pot interessar
-
Societat
Les entitats mantenen el pols contra la prefectura de Via Laietana i convoquen una manifestació pel 23-N
-
Societat
El pla Collboni per instal·lar 500 càmeres enfocarà als punts amb més delictes o manifestacions
-
Societat
Els treballadors del metall tornen a tallar algunes carreteres aquest dijous al matí
-
Societat
El temps d'aquest dijous 30 d'octubre de 2025: núvols arreu i pluja a tres comarques
-
Societat
Almenys 69 persones sense llar han mort aquest any a Barcelona, segons la Fundació Arrels
-
Societat
L'Hospitalet també eliminarà tots els pisos turístics: cinquè municipi metropolità a prohibir-los
