El president de la Generalitat, Quim Torra, vol demanar una ajuda econòmica per als pares que no puguin anar físicament a treballar perquè han de tenir cura dels fills i no tenen amb qui fer-ho. Aquesta és la reclamació que Torra preveu fer en la reunió amb el president del govern espanyol, Pedro Sánchez, i la resta de presidents autonòmics que se celebrarà aquest diumenge a les 10 del matí, segons ha avançat el diari Ara en una entrevista que es publicarà diumenge.
Segons el president, cal ajudar "les milers de famílies preocupadíssimes" en aquesta situació. En aquest sentit, ha recordat que el Govern "no està en condicions" d'obrir les escoles catalanes i per tant ha assenyalat que hi ha "un problema".
Torra ha insistit que cal que les administracions facin "tot el possible" per pal·liar els efectes de la crisi sobre les empreses i els ciutadans i ha recordat que el ministre de Seguretat Social, José Luis Escrivá, ja va proposar en un inici que es pogués compensar les famílies que es trobessin en aquesta situació, encara que no es va acabar materialitzant.
[noticiadiari]2/201655[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/201853[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/201487[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/201411[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/201791[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198469[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/197029[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198064[/noticiadiari]
Torra demanarà a Sánchez una ajuda econòmica per als pares que no puguin treballar perquè han de cuidar els fills
El cap de l'executiu català es reunirà diumenge amb el president espanyol i els presidents autonòmics

- Una parella de jubilats passejant pel Mercat de Vic. -
- Adrià Costa

- Dos voluntaris de protecció civil concersant amb una agent de mercats. -
- Adrià Costa

- Passeig del Ter de Manlleu. Fase 0. -
- Adrià Costa

- Torra, presentant l'informe -
- Govern

- -
- Albert Alemany

- -
- Albert Alemany

- Un home treballa amb mascareta en un servei funerari -
- Europa Press
ARA A PORTADA
-
L'avió de Von der Leyen aterra d'emergència per un presumpte atac rus que l'ha deixat sense GPS Redacció
-
-
Illa promet la «lletra petita» del finançament aviat per aplanar els pressupostos amb ERC Bernat Surroca Albet
-
Salvador Illa i Carles Puigdemont obriran el curs amb una reunió a Brussel·les Oriol March | Lluís Girona Boffi
-
Publicat el 09 de maig de 2020 a les 19:44
Et pot interessar
-
Societat Quatre noves línies i una seixantena de millores: novetats a la xarxa de busos interurbans
-
Societat Demostren que els grups de suport redueixen l'estrès en cuidadors de persones amb demència
-
Societat Les carreteres catalanes més mortíferes del 2025: les tres primeres acumulen el 25% de les defuncions
-
Societat Indignació per un infrahabitatge a l’Eixample: 400 euros per un lavabo amb llitera
-
Societat Saül Gordillo, condemnat a presó després d'admetre el segon cas d'agressió sexual
-
Societat El Meteocat manté l'alerta per pluges a nou comarques